@kaatje40

A

Anoniem

Guest
Hoi Karin,

Las zojuist dat jullie  vanavond patatjes eten dat je die zelf wil gaan bakken.
Nu bakken wij altijd verse patat (wil sindsdien eigenlijk niet meer anders heerlijk) Het zal vast per aardappelsoort verschillen,   wij  gebruiken echt  patataardappelen) maar zo doen wij het, misschien heb je er iets aan.....
Na het schillen zeer goed wassen en afdrogen en 4 min voorbakken op ca 180 / 190 graden. Wij laten ze altijd afkoelen (bak ze om een uur of 14.00 voor als we om 17.30 u eten. worden ze wat knapperiger!! En bakken ze dan ong 6 min af!!!

Eet smakelijk

groetjes
Achnita

Hoi Achnita,

Wat is zo'n forum toch handig.... Ik zal ze straks even voorbakken, dan hebben ze inderdaad de tijd om af te koelen. Bedankt voor de tip!

Ik wilde eigenlijk nog steeds reageren op je stukje waarin je vertelt dat Mike bijna 4 wordt.
Wat een bijzonder moment is dat hè?!? Eva werd in September 4. Ze mocht in Augustus op school beginnen. Ik was er niet echt heel emotioneel onder, maar bijzonder vond ik het wel. Eva vindt het helemaal geweldig op school. Vakanties hoeven voor haar niet zo nodig. Wat ik no zo raar/bijzonder vind, is dat ze hele eigen wereld krijgt. Een wereld waar ik geen deel meer van uit maak. Ze gaat met vriendjes en vriendinnetjes spelen. Kleine meisjes (in jouw geval jongetjes) worden groot. Aan de ene kant heerlijk, aan de andere kant mis ik dat kleine guppie ook wel eens.

En nu met Bas vind ik dat alles nog sneller gaat. Over een jaar mag hij al naar de PSZ. Nog maar even niet aan denken.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan