Kaatje68 heb gevonden wanneer het word uitgezonden!

A

Anoniem

Guest
" In the womb "

Op 25 december om 20:00 uur
Op 26 december om 02:00 uur

Word het uitgezonden op:National Geographic

Knuffels,
Nephele, 25wk,4dg

Hoi,

Is echt een aanrader! Zulke mooie beelden van hoe een kindje groeit in de baarmoeder. Dus allemaal video of dvd recorder instellen! Of kijken natuurlijk.

Groetjes, Kat

Was dat er een paar weken geleden ook op?
zo ja, dan moet ik die zeker opnemen ja!! heb het wel gezien,maar niet opgenomen!

Dat is inderdaad de serie waar ik het eerder ook al een keer over had op dit forum. Zeker een aanrader! Ik zou hem opnemen, want er zit best wel wat reclame tussen en dan kun je lekker doorspoelen. Maar gezien de tijdstippen (beide kerstdagen) zal je dat ook wel doen. Ook leuk om verderop in je zwangerschap nog eens te bekijken!

Groet,
Thommy
40 wkn

bedankt allemaal voor jullie reacties. Ik zal het zeker gaan kijken, maar met een dubbel gevoel. Ben vanmorgen naar de vk geweest en er was geen hartslag en alleen maar dooierzakje te zien. Denk dat ik nu op een miskraam moet rekenen.........zou 8 weken zwanger zijn en dan moet je veel meer kunnen zien.

Helaas

Karen

Lieve  Kaatje

Wat vreselijk!! Ongelooflijk... meis, ik leef met je mee..

Heel veel sterkte en neem de tijd om het verdriet te verwerken!

Liefs,
Bien

Ik had daar in eerste instantie het begin van gemist dus ik ben heel blij dat hij binnenkort weer wordt uitgezonden. Ik was er ook erg van onder de indruk! Nu kan ik hem helemaal opnemenen ik ga er gelijk maar een dvdeetje van branden.

En Kaatje echt rot voor je. Sterkte!

Terug
Bovenaan