@Kabo

Hey Kabo,

Ik las dat je zoontje niet gek is op melk en optimel etc.
Ik heb een keer karnemelk in Kyan zijn bekertje gedaan, het pak moest leeg nadat ik een keer bruine bonen met karnemelkse-saus gemaakt had.
Hij keek eerst een beetje vreemd; hij had alleen nog maar thee, diksap  en water uit die beker gedronken dus hij rekende niet op zuur  Maar lekker dat hij het vond!!
De beker ging zowat in één teug leeg!

Voor de afwisseling neem ik nog wel eens karnemelk van Campina mee, (koop ik bij Jumbo maar misschien hebben ze het elders ook wel) die hebben een variant met bosvruchten. Minder zoet dan yoghi en optimel maar wel heel lekker. Bovendien gezond wat er zitten geen zoetstoffen in zoals aspartaam bv.
Ook gezond voor jezelf

Wie weet is jou kereltje ook wel karnemelk liefhebber! Aangezien hij wel yoghurt eet is dat misschien ook een ideetje??

Groetjes Saskia

Hoi Saskia,

Bedankt voor de tip, alleen karnemelk zelf drinkt hij ook niet. Maar misschien is die karnemelk met een smaakje een idee. Helaas ben ik vandaag net bij de jumbo geweest, maar die zit niet in de buurt, dus kom er niet gauw weer. Ga eens verder neuzen. Soms lukt het trouwens ook wel melk met wat roosvicee. Maar mijn schoonfamilie drinkt ook erg weinig melk producten, dus het zal ook wel in de familie zitten.

groeten, Kabo

Terug
Bovenaan