kabonkkabonkkabonk!

Hoi!

We zijn net weer voor controle geweest en we hebben voor het eerst het hartje gehoord!! Dat was echt prachtig en ik vond het emotioneler dan een echo! Wat fantastisch zeg!

Hebben jullie het hartje al gehoord?

groeten,

Friezinne

Hoi friezinne,

Ik heb het hartje ook al een paar keer gehoord, is echt al krachtig, dat had ik nog niet gedacht zo in het begin.
Maar toch vond ik de echo veel emotioneler. Dan zie je het hartje ook bonken maar ook je kindje bewegen!
Nu kan ik het ook al voelen bewegen, dat is wel geruststellend gevoel.

Groetjes, Ris

Gisteren ook voor het eerst het hartje gehoord. Mooi! Het duurde best even voordat de vk het kon vinden en daar werd ik wel een beetje zenuwachtig van... maar daar was het dan toch in één keer, als een soort stoomlocomotiefje. Heerlijk!

Julia 16+1 w

Wij hebben het hartje nu 4 keer gehoord en 5 echo's gehad, komt door de slechte combinatietest-uitslag en de vruchtwaterpunctie, maar als ik het hartje weer hoor dan vergeet ik al de ellende en de onzekerheid en is 't echt weer genieten!!!Ook al word dit onze 4e!!!!

Over 2,5 uur hoor ik hem gelukkig weer!(Extra controle nu net na de punctie)

Groetjes Roos.

Wij horen het hartje hopenlijk volgende week dinsdag voor het eerst kloppen. We waren er vroeg bij en bij de 1e poging bij ruim 10 weken wilde het de vk nog niet lukken om het hartje te vinden. Nu hopen op meer geluk. Lijkt me wel bij ruim 15 weken dan..

We hebben eergister het hartje weer gehoord blijft ontzettend gaaf! Maar toch vind ik een echo leuker omdat je het dan ook ziet. 20 mei krijgen we onze 20 weken echo kan niet wachten!

Groetjes Annemieke

Wauw, lijkt me gaaf!!

Wij moeten nog 2,5week wachten. Echo gehad met 11 weken, nu pas weer luisteren met bijna 17 weken. Zucht..
Ik voel ook nog niks, dus het is zo spannend allemaal! Volgens mij is het als je  eenmaal beweging voelt echt telkens een bevestiging van "ja, ik doe het nog!". Maar nu..

Ik ben jaloers op jullie, geniet er van!!

xx Floppie

Terug
Bovenaan