Kachel aan of uit????

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Afgelopen tijd was het zo koud, toen draaide ik de kachel open op de slaapkamer van Jesse,niet te veel natuurlijk. maar voel me er soms niet prettig bij, omdat ik gehoord heb dat het niet goed is tot het 2e jaar. Of valt dit mee.
Wie doet ook de kachel aan??

Groetjes Linda

hoi hoi

ik doe het ook hoor
ik zet hem aan en als ik naar bed ga dan zet ik de knop lager dat hij wel aanspringt als het te kil wordt.wij hebben thermostaatknoppen aan de verwarming.
dus ik kan het per verwarming regelen zeg maar.

ook ik voel me er niet alitjd prettig bij maar het koelt zo veel af 's nachts

groetjes moekje

Hoi Linda,

Ik merk dat Feline dan hoestend wakker wordt omdat de lucht zo droog wordt. Dus ik ga een waterbakje ophangen aan de verwarming zodat als het echt koud is ze niet wakker wordt.
Verder geen idee of het slecht is.

groetjes Maris

Heb ook de kachel aangedaan, toen ze het zo koud was!!! Ook 's nachts hoor!! Nu doe ik alleen even overdag de kachel aan en als ze gaat slapen doe ik hem weer uit.

gr. Ilone

ps
een bakje met water is zeker wel een goede tip!!!!

Ik zet nooit de kachels op de slaapkamers aan. Nou moet ik eerlijk zeggen dat het huis zeer goed geisoleerd is, en zelfs met de vorst van de afgelopen week blijft het 16 graden in de slaapkamers. Alleen als de ramen openstaan word het kouder, dus ik zorg dat ik die weer op tijd voor het slapen dicht doe.

ik heb de kachels ook uit op de slaapkamers.de buizen van de cv lopen door de kamers dus dat warmt ook al wat op.

gr petra

Terug
Bovenaan