kado 1 jaar

Dag iedereen,

Binnenkort wordt onze kleine dreumes alweer 1 jaar!
Ik zit stevig te denken wat we hem voor z;'n verjaardag willen kopen. Hebben jullie ideeen?
Wat hebben jullie je kind voor z'n verjaardag gegeven toen hij/zij 1 jaar werd?

Alvast bedankt voor het meedenken.

Groetjes Sandra

Hoi,
Wat spannend he, is het de eerste?
Wat onze kinderen van ons en andere gekregen hebben met de 1e verjaardag: een loopauto, hobbelhaas(haha weer wat anders dan een paard)
een speeltentje (in 1min op te zetten voor binnen of buiten, bijv hema of ikea) een kruiptunnel(ikea, heel leuk voor lange tijd)
zwembadje, zandbak, persoonlijk leesboek en bestek.
Veel plezier alvast,
Gr MJ

Wij hebben een doos duplo gegeven.
en wat we nog van anderen hebben gekregen:
- zwembadje
- boekjes
- nijntje kralen (ik vind ze nog niet echt geschikt, want ze zijn nogal moeilijk in en uit elkaar te doen)
- puzzel

Hoi hoi,

Wij hebben voor de oudste het volgende gevraagd:
- zandbakspeeltjes
- duplo
- puzzelboekje
- autogarage
- autotjes

Nu voor de jongste vind ik het weer moeilijk. Onze jongens zijn allebei in maart jarig. Dus wij doen het nu zo: we zijn bezig met de tuin en vragen nu geld voor speelgoedhuisje en een schommel. Zulk soort dingen.

Groetjes,

Miriam

hoi,

wij hebben voor onze dochter het volgende gevraagd (en gekregen):
- loopauto (om er achter te lopen)
- een auto waar ze in kan
- een muziektafel
- duplo
- bumba muziekpop
- bumba geluidboekje
- meegroeistoel (met verkleiner)
- een speelgoed met kralen (die je ook bij de ha en tandarts vindt)
- fietsstoeltje

hopelijk lukt het je om wat te vinden.

succes ermee

Hoi,

Wat voor ons dochtertje vorig jaar een succes was: een kralenframe.

- Bumba geluidenboek
- Duplo
- Little people diertjes en poppetjes
- Boekjes met flapjes
- Theeservies met geluid, zinnetjes SUPER
- Bumba Laptop

Succes!

Wij hebben onze eerste zelf een driewieler gegeven (met duwstang). Verder kreeg ze een opblaasbadje, haar eerste baby-born (is een kleine versie), boekjes, waterspeeltjes en een miniglijbaan. Voor de tweede (afgelopen september een jaar geworden) was het al weer een stuk moeilijker! Die heeft nog zoveel spullen en speelgoed van zn zus, dus daar heb ik voornamelijk kleertjes en geld voor gevraagd. Verder heeft hij wat speelgoed en een loopauto van Cars gekregen.

Ik geef naast speelmateriaal afgestemd op haar persoonlijkheid. Voorbeeld voor de ene dochter meer creatief speelgoed en voor de andere dochter wat meer verfijnder materiaal. Ook koop ik op hun veraardag de krant die ik dan inkadreer en boven op zolder bewaar. Wat ze op hun verrdg ook nog doen is een kleiafdruk maken van hun handjes.

Terug
Bovenaan