Kado 1ste verjaardag......

In navolging van de voorbereidingen voor het grote feest.....
Wat geven we onze kanjers.......???
Hier van ons wrs een houten loopfietsje maar dan met 3 of 4 wielen.
En de 1ste echte schoenen wrs

Van Floortje een overall! Om lekker buiten te kuieren....

Wat geven jullie?

Ik wil de dierentuin van duplo geven. En bij mijn schoonfamilie mag ik ook een groter kado uit kiezen dus waarschijnlijk ook iets van duplo. Daar heeft ie niet gelijk wat aan, maar later wel heel veel plezier van.

Tja, heb er ook wel al over zitten denken. Speelgoed heeft Tim al zoveel.... Mijn gedachten gaan uit naar zo'n klein glijbaantje van little tikes of zo. Leuk voor in de zomer...

Gr Ingrid

Noa heeft al zoveel speelgoed en boekjes...dus wij hebben een groeiposter voor haar besteld met een zeemeermin, ook haar naam en geboortedatum wordt op de groeiposter gezet, daarnaast zitten er labels bij om datums bij de metingen te zetten.
ook haar baby album is dan klaar en die krijg ze ook heeft ze nu nog niks aan maar voor later.

Van de familie en vrienden hier hebben we kadobonnen gevraagd van h&m en zara enz,,,

Nog geen idee wat we Daley gaan geven! Hij heeft al zoveel speelgoed en we hadden nog heel veel van zijn broer en zus! Dus loopauto's loopfietsen, schommels, glijbanen, dublo het is er al allemaal.
Dus we moeten nog even op zoek, ach we hebben nog 2 maand

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan