Kado Rikske (alvast haaha)

A

Anoniem

Guest
En dit is dan alvast het kado voor onze RIk.
Gisteren besteld! kan niet wachten tot ie binnenkomt!!
En hij is pas 4 juli jarig hahaha

quote: janetje23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-05-2008 11:54:31'));

leuk meissie!

xxx

En ik dacht dat onze auto leuk was. Wauw!! Echt een gaaf ding. En wij hebben de kado's voor Marissa haar eerste verjaardag ook al hoor, en zei is pas 13 september jarig
Heb gisteren zelfs al een kado voor sinterklaas binnen gekregen.

Gaaf Sas!
Feline heeft al een loopkaretje gekregen van Winnie the Pooh van mijn broer toen ze net geboren was.
Dus ik moest iets gaan verzinnen. En ze krijgt een pop met een wagen. Ze kan er misschien nog niet veel mee, maar ze krijgt al een driewieler van opa en oma en een zandbak, zwembad van andere opa en oma...
Gelukkig hebben we straks een groot huis, zou hier niet weten waar ik het zou moeten laten haha

@kezfan

Nou jullie wagen was ook gaaf hoor, dat was die van de Blokker toch? Nou hier was die nergens te vinden, dus ben hier tegenaan geinternet hahaha

@mariska

SPULLEN!!!! Heb net weer heel mijn huis verbouwd om weer ruimte te krijgen voor het speelgoed van Rik....erg hé! Net weer een super gave tent gekocht! Hij verstopt zich elke keer onder tafel enzo, dus dacht dat ie wel de behoefte had aan een eigen plekje! Nou hij vind het super. Die tent is gewwon bij de Zeeman voor 10 eur en hij kan ook naar buiten. Das wel handig want wij hebben alleen maar steen in de achtertuin, dus zo kan ie toch lekker naar buiten!!

Doei!!

XX Saskia

Terug
Bovenaan