Kado stil geboren baby

<p>Hallo allemaal,</p><p>Ik hoop dat er moeders zijn die mij kunnen helpen. Bij vrienden van ons is hun meisje na 33 weken zwangerschap stil geboren. Om te erkennen dat ze papa en mama zijn geworden wil ik een geschenk voor hun dochtertje geven. Ik vind alleen alle kaarsjes e.d. vooral enkel ter herinnering dus ik zat te denken om het wat luchtiger te houden en een gekleurd lettertreintje met haar naam te geven. Maar nu vroeg ik me af is dat wel gepast? Zijn er mama's die hetzelfde hebben meegemaakt? Wat vonden jullie fijn om te krijgen?</p><p> </p><p>Alvast bedankt. Groetjes</p>

Ik heb het gelukkig niet meegemaakt maar zou alleen het idee en gedachte er achter al enorm waarderen. Dat jij zichtbaar maakt dat dit kindje nooit vergeten zal worden maakt jouw kado heel speciaal. 

Ik heb er gelukkig ook geen ervaring mee maar ik denk dat een cadeau waar haar naam ik voor komt heel speciaal is. Zo wordt ze sowieso nooit vergeten en blijft haar naam genoemd worden. Erg mooi idee. 

Het klinkt misschien gek, maar een van de mooiste cadeau's die ik heb gekregen is een schoentje gemaakt van hun geboortekaartjes. Het is nog steeds heel waardevol. Verder zijn er herdenkingsboeken en houten poppetjes waarmee je een gezin samen kunt stellen. Kijk eens op www.vlinderkusje.nl en www.bundeltjegemis.nl

Terug
Bovenaan