kado tip 2 jarige?

Hallo
Onze zoon wordt binnenkort 2 en ik vroeg me af wat bij jullie goed in te smaak is gevallen? Hij is dol op auto's, treinen, bussen etc, Dus we zitten zelf aan een trein te denken, met rails etc.
Maar leuke tips zijn welkom,

Grt
Debby
 
hallo debby,

mijn zoontje heeft duplo gehad een hele set die je kan uitbreidenmet brandweer autos enje hebt er treinen van met rails gewoon geweldig het is zulk leuk speelgoed en heel stevig het kan ook tegen een stootje wij hebben met de hele famillie gedaanze hebben allemaal wat gekocht en een graaf machine heeft hij gehad waar hij op kan zitten en mee in de zandbak kan mijn zoontje is ook een echt jongentje dol op autos terinen bussen en vliegtuigen noem maar op misschien heb je er wat aan ik houd je berichtje in de gaten laat maar eens weten wat je gaat halen!


groeten van jamie     mama van devran nu 3,4 jaar
 
Hallo,

Mijn zoontje is afgelopen 6 juni 2 jaar geworden.
Hij is helemaal gek van Bob de Bouwer en heeft van mijn tante allerlei Bob de Bouwer figuren gekregen (Bob, Wendy, Scoop, Muck, Lifty). Zelf hebben we later nog 3 andere erbij gehaald.
Hij speelt  er  geweldig leuk mee.
Af en toe laat hij ze wel eens vallen of gooit ie ermee, maar het is niet kapot te krijgen (maar zeg nooit nooit).
Volgens mij ook best goed voor de ontwikkeling. Hij is zelfs al rollenspellen aan het doen. Heel leuk!
Als jouw zoontje Bob de Bouwer niet leuk vindt, dan is het misschien niet zo'n geslaagd kado.  Misschien dan weer een tip voor andere moeders met aankomende jarige jobjes.
De spullen wel prijzig (Bij Bart Smit zijn ze goedkoper 4,99 dan ToyRus en Intertoys 5,99).
Succes met het zoeken van een kado!
 
 
Hoi,

Wij hebben toen onze zoon een loopfiets van Puky gegeven. Wel een beetje prijzig maar hij heeft er zoveel plezier van...echt geweldig! Het duurde toen nog wel even voordat hij erop paste maar toen hij 2+3mnd was toen kon hij met zijn voetjes bij de grond en na 2 dagen oefenen had hij het door...
Hij is nu 2,5 en als hij een heuveltje af gaat dan houd hij zijn voeten al in de lucht en weet hij zijn evenwicht te bewaren, ze zeggen dat hij hierna ook geen fiets met zijwieltjes nodig heeft omdat hij door de loopfiets leert om zijn evenwicht te bewaren.
Wij hebben dit fietsje in een neutrale kleur gekocht zodat zijn zusje er over 2 jaar ook plezier van heeft.
groeten,
An
 
loopfiets!

Mijn zoontje heeft er een gehad voor z'n tweede verjaardag,( bij de baby-walz zijn ook goedkopere te koop, hangt dus af van je smaak en portemonnee wat je eraan uitgeven wilt).

Inderdaad goed voor het leren bewaren van je evenwicht op een fiets. Zijn grotere zus (absoluut geen held) gebruikte hem ook regelmatig en ging op een gegeven moment zonder angst op haar eigen fiets zonder zijwielen!

En hoe denken jullie over een pop? Wordt toch ook regelmatig mee gespeeld hier, is zijn baby, gaat mee wandelen in de poppenbuggy...moet gevoed en getroost.

Of verkleedkleren, ook leuk.

Joke.
 
Voor onze oudste, nu bijna 6, hebben we met z'n 2e verjaardag de keuken van fisher price gegeven. Hoewel hij ook echt een auto, treinen, bussen, etc jongen was.
We wilden eens iets anders toevoegen aan het assortiment.
Het was en is een groot succes. Hij speelt er nog altijd mee, even als zijn beide broers van 3 1/2 en bijna 2.
Een  ander succes cadeau met zijn 2e verjaardag was een tractor ( soort van fiets/driewieler) met een aanhanger er achter. Ook hiermee wordt nog altijd erg intensief gespeeld. Zowel in de zomer, als in de winter !!!! Op marktplaats staan ook vaak goede 2e handse exemplaren te koop.

Gezellige verjaardag
 
Terug
Bovenaan