kado tips??

Hoi allemaal, voor sinterklaas ben ik klaar hoor, dat vieren we klein en dan krijgt Birgit een simpele Barbie. Maar ik weet niet wat ik voor de kerst moet kopen?? Ik heb zo'n schoonmoeder die alles van het lijstje koopt en ik heb mijn moeder (omdat er niets meer opstond) mijn idee gegeven (de digitale kindercamera uit t kruidvat krantje van 25 euro)
Maar nu moet ik dus weer wat nieuws verzinnen!
Ik wil gewoon 1 dingetje kopen, omdat ze al belachelijk verwend gaat worden, en ze heeft al zoveel speelgoed!
Ik kan altijd nog wat boekjes kopen ofzo, maar ik vroeg me af of iemand nog een mooi idee heeft?
Ik vond die camera wel erg tof, maarja die krijgt ze dus nu al!

thanxs

Ps ze heeft al een keuken, stofzuiger, lego, step, keukenspullen, 3 wieler en in juli krijgt ze haar eerste fietsje...

Ik heb vandaag de Jumbo Electro Kiddy Click gekocht..een soort spel met plaatjes, en opdrachten..Met een stem erin, en een bediening eraan, met knopjes..
DE oudste twee spelen namelijk nogal eens een computerspel., of op de WII, en nu heeft ze iets voor haarzelf..
Bij de MAKRO, 24 euro..

Groetjes Rina

Ik heb voor Daniëlle een schoolbord(je) gekocht bij Dirx voor maar 8,99 en ze vindt het hartstikke leuk. Hij is niet zo groot dus ook niet zo een sta in de weg.
Succes,
groetjes van Sonja

Heel stom, maar ik weet de naam niet meer van het spel, het is een spel met een schildpad. Moet erg leuk zijn voor kinderen. Ga er deze week naar op zoek en laat het je dan wel even weten.

Gr. Floor

Bij het kruidvat (en Wibra zag ik vandaag) hebben ze een kassa met een omroepmicrofoontje en scanapparaatje welke echt werken. Erg grappig! Bij het Kruidvat 10,- en bij Wibra 7,95. Een winkeltje is zowiezo erg leuk maargoed wel weer prijzig.
Er zijn momenteel leuke poppenhuizen te koop oa bij de Hema(die is ECHT leuk!!).

Ikea heeft een mooi staand schoolbord voor 17,95 al is die wel wat groot.

Mette krijgt een babyborn pop normaal formaat. Ze heeft een little babyborn maar die past bv niet in de maxicosi die ze heeft gekregen en ook niet in de buggy. Ze is nu groot genoeg voor het grote formaat dus vandaar. (tevens overal en nergens in de aanbieding momenteel)

Mette is gek van Memorie, kleuren met haar nijntje stiften, spelen met het teletubbiehuis (bij elk kind wat hier komt een hit!). Het huis is iets van 20/25 euro bij bart smit ed.

Eeeh verder weet ik zo even niks. Ooh een kinderlaptop? Ben er zelf niet zo van mijn schijnen ze ook erg leuk te vinden.

succes met kiezen!
gr.Ing

ok dames, bedankt voor de tips.
Een kassa had ik op het lijstje staan, maar die is dus al afgespreept ;-)
Er staan wel wat goed etips tussen, ik zal eens gaan kijken..

Meer tips zijn altijd welkom!

Hoi hoi,

Wij zijn dit jaar een beetje buitensporig geweest met kado's, nou ja een keertje moet kunnen. Van ons krijgt ze het volgende:
Spel Winnie the Pooh wiebelboom, baby born voor in bad, fietszitje voor de babyborn, bingo-spel, vloerpuzzel, knutselspulletjes (bij de Hema heb je leuke, bv om kerstversiering zelf te schilderen).
Jennifer is gek op haar baby-born en daar is genoeg voor te koop (mama vind dat ook leuk!!).

Ik merk dat Jennifer her erg leuk vind om veel samen te doen, vandaar de spelletjes.

Succes met shoppen....

Terug
Bovenaan