kado tweede kind!

Ladies,

Er zijn vast wel al mama's die de eerste verjaardag van de tweede dochter gevierd hebben? (snappie nog). Als het ware: Meike wordt in juli 1 en Tessa in september 3. Voor Meike is het haar eerste verjaardag maar als ik om me heen kijk zie ik mega veel speelgoed waar ze nog jaren mee vooruit kan. Wat moet ik dan kopen! Speelgoed? Toch iets voor samen te spelen (zandbak, glijbaan? ) Ik vind het moeilijk hoor! Hellup! Zijn er nog leuke sites om op te snuffelen voor orginele (niet intertoys / bart smit achtige kadootjes)

Lisenka mv Tessa en Meike

www.speelgoedpartieszeeland.nl   Als je dit intypt komt de site van het blokkentorentje naar boven. (of www.hetblokkentorentje.nl)  Die verkopen online houten- en blikkenspeelgoed. Ook spulletjes van het merk Kaloo. In alle prijsklassen, en ook leuke kleine dingetjes. Ook te vinden op hyves onder blokkentorentje.

Tevens geeft de eigenaresse speelgoedparties in de provincie Zeeland of daar dicht in de buurt.

Groetjes, Cathy

Misschien kun je samen met Tessa iets uitzoeken uit Tessa haar baby-speelgoed-collectie en dat inpakken en aan haar kleine zusje geven. Dat is voor haar dan nieuw en voor Tessa leuk dat zij het uitgezocht heeft. Scheelt weer geld ook (niet alles hoeft nieuw en duur te zijn toch?)
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan