Kado voor 2e verjaardag

A

Anoniem

Guest
Ja als we dan toch over verjaardagen beginnen hahaha.

Kado's om te vragen;

Driewieler
Zandbak
Glijbaan
Speelhuisje
Speeltoestel
Duplo
Pop
Poppenwagen
Auto (om op te rijden)

Hier vragen we waarschijnlijk duplo en speelgoed van Little people. En ik vraag altijd boeken want we zijn hier dol op lezen. Auto's heeft madam al twee en nog een loopfiets meer dan genoeg dus. Van de zomer komt er al een zandbak en een speelhuisje. Misschien dat ik dan aan Opa en Oma een glijbaan vraag. Dat zal ze ook wel leuk vinden.

Oh ja, ze heeft van Opa en Oma voor kerst een pop met bedje gekregen, misschien dus een poppenwagen voor Liesje

Zo kunnen we vast leuke ideeen opdoen en vast gaan sparen

Hier hebben  we er een traditie van gemaakt om naast de kado's ook een fotoboek te geven van afgelopen jaar. UIteraard hebben wijzelf ook fotoboeken maar deze kunnen ze later meenemen.
Het 1e jaar kregen ze echt een mooi babyboek digitaal gemaakt   en daarna maak ik leuke plakboeken met (Mike heeft inmiddels al het eea) bijv uitnoding   voor zn verjaardagsfeest, zomerfeest van school, zn 1e kerstkaarten van klasgenootjes, en natuurlijk een selectie uit de veelvuldig gemaakte (aktie)foto ´s

groetjes
Achnita

Wat een leuk idee, die fotoboeken!!!!

Ik vind little people erg leuk, duplo..

hoi hoi,

ik vind little people erg leuk maar vooral zei vind het leuk, verder zat ik te denken aan die ikea stoeltjes en tafel   en dan kleurpotloden en zo erbij.

1 fiets heet ze al.
1 poppenwagen heeft ze al.
tenten in diverse afmetingen heeft ze al.
1 tuin hebben we niet, dus de tuinspeeltjes daar hebben we neits aan.
muziekinstrumenten heeft ze al.
en duplo precies hetzelfde.

Ik denk dat ik dit keer voor de little people huisjes en bus gaat, ohja zag er gens een poppenbedje staan, ook een leuk idee, hoop dan neit dat ze er zelf in gaat proberen te liggen, want dat doet ze met die poppenwagen ook al, overal waar ze maar enigszins in past daar zit ze in , op of onder hahaha.

gr bianca

Terug
Bovenaan