kado voor papa

Heeft iemand een idee wat ik mijn man kado kan geven? Ik vind namelijk dat de papa's vaak vergeten worden en mijn man heeft me echt heel goed door alles heen geholpen. Ook al hoor je veelal andere verhalen over de man bij de bevalling, ik had het niet zonder de mijne voor elkaar gekregen. We hebben ook een best moeilijke tijd achter de rug (niks heeel ergs). En nu ik hier thuis zit, oude mailtjes van hem lees, terug denk aan alles, naar mijn kleine meisje kijk, dan besef ik hoe belangrijk hij voor me is en hoe 'stapel' ik nog op hem ben. Ik wil hem dat graag laten weten en misschien door middel van een kado (tje). Maar ik weet niks... iemand een idee misschien???

Verder wil ik nog even kwijt dat je af en toe best eens stil kan staan bij wat je hebt.. zucht, wat sentimenteel (kraamhormonen zullen we maar zeggen ). Ik vind dat iedereen altijd maar klaagt (ik ook) maar zag net op tv beelden van 11 sept. en lijkjes van kleine kinderen en dan kan ik wel janken omdat ik het zo goed heb.... zucht nou ik val jullie niet meer lastig nu en ga in mn eentje een potje janken

Hoi,

Ik begrijp je helemaal! Mijn man heeft ook ongelooflijk veel voor me gedaan het afgelopen jaar. Ik vind het zelf altijd heel moeilijk om een kadootje voor mijn man te kopen, omdat hij eigenlijk met alles blij is, maar nergens om vraagt. ( verwarrend he?). Nu had ik hem laatst wel een soort kadootje gegeven waarmee hij echt blij was. Ik had bij rainbowbabies een t- shirt laten drukken met : papa's Hjerre. Dit t shirt draagt Hjerre maar was dus een kadootje voor z'n papa en aangezien Hjerre zijn grootste trots is..... Hij was er ontzettend gelukkig mee en natuurlijk moest iedereen dat shirtje zien en moet Hjerre het altijd dragen...

Misschien is dat een idee voor jou man? Ik heb het zelf om www.rainbowbabies.nl besteld en het was in vijf dagen in huis...

Veel succes, Hanneke en Hjerre

Hoi,

Wat ik ook altijd leuk vind zijn de kado's met foto van bijvoorbeeld de hema of het kruidvat.
Je kan daar mokken, muismatten enz. laten maken.
Via de kruidvat of hema site kun je alles bestellen.
Heel makkelijk dus, wat ook altijd leuk is is  het hand, (beter lukt de voet) afdrukje in klei. Je kan die doosjes/blikjes met klei kopen bij de prenatal.
Veel succes met het zoeken van een kado.

Groetjes Marina.

mijn vent is ook zo super..
ik geef hem iedere keer een kleinigheidje..
gister een roos gekocht met een kaartje eraan dat ik hem de betse papa vind..
of een luchtje,
een papa is the ebst speen voor de kleine..
gewoon leuke hebbedingetjes...

kuss

Terug
Bovenaan