Kado voor papa

je hebt hele leuke t-shirts met verschillende teksten
maar ik ben van plan om een babymassage-cursus kado te geven.
ik ga bv geven en de as paps is bang dat hij daardoor een stukje intimiteit gaat mislopen (flesje geven) . Daarom kan hij op die manier toch even genieten van het contact

pff lastig hoor!
Mijn man en ik hebben ieders een ketting met de naam van ons zoontje, komt straks nog een hangertje bij.

Misschien vind ie babyzwemmen leuk?
En prenatal heeft veel leuke t-shirtjes en rompertjes met teksten als: papa's kanjer etc.

Oo ja heb me man ook een boek gegeven over het vaderschap, daar staan allemaal leuke verhaaltjes in over vaders en tips wat ze met kindjes kunnen doen op bepaalde leeftijden.

Heel veel succes!!

Een kado voor papa??? Wat kan er rond die tijd op tegen het kleine wondertje dat je hem 'geeft'? Helemaal niks toch? Wanneer wil je hem dan wat geven? Is dat gebruikelijk? Doen jullie dat allemaal?

Werkelijk waar... Nog nooit iets over gehoord...  

Greetz, Stasha

nee hoor wij/ ik doe dat ook niet hoor.
Het mooiste cadeau?! Dat pak ik voor hem uit en daar mag hij daarna ook helemaal van gaan genieten!!!

Dit is onze derde en heb dit geen enkele keer gedaan...

Ja toen ik deze keer zwanger was kwamen we er nogal 'onverwacht' achter bij een controle echo na curettage en daar was mijn man niet bij en die vond het allemaal erg onwerkelijk, toen heb ik de dag erna een rompertje gekocht met 'mijn papa is de allerliefste' gewoon om te laten zien dat het toch echt echt zo was. Maar das natuurlijk eigenlijk voor de baby haha.

groetjes,
Marije

Terug
Bovenaan