Kado voor papa???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Afgelopen donderdag (13-12) ben ik bevallen van een pracht van een dochter.
Ze heet Kelsey en natuurlijk is ook zij de mooiste baby ter wereld

Maar nu wil ik dus   haar papa een origineel en blijvend kado  geven als dank voor de mooie dochter die hij mij gegeven heeft.

Heeft 1 van jullie een leuk idee???

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groetjes Belinda

Ik zit met hetzelfde "probleem". Manlief heeft de laatste maanden van mijn zwangerschap zoveel voor me gedaan dat ik 'm daar graag voor wil bedanken. Ik vind zelf een uitje erg leuk, zodat je weer iets samen doet. Maar in ons geval hebben we over 6 weken al een weekendje weg van zijn zaak (in 5-sterren hotel ) en ook nog een bon voor uit eten, die we binnenkort willen gebruiken. Dus we moeten al 2x oppas regelen voor 2 kids. En met onze kleine meid vind ik dat nu even meer dan genoeg.
Maar ja, wat dan? Manlief draagt geen horloge, luchtjes heeft ie nog zat en hij heeft ook geen echte hobby's.
Kortom: als iemand een leuk idee heeft....

Groetjes,
Gyöngy

Ik zelf heb bij de geboorte van onze zoon de eerste foto van hun tweeen samen vergroot laten afdrukken en laten inlijsten (op canvas kan natuurlijk ook).

Groet, Juul

Ik heb mijn man ruim na iedere bevalling, als de rust weer was weer gekeerd in huize Wever, d.w.z. toen de baby's tussen de 6 en 11 maanden waren, verschilde per keer, verrast met een weekendje weg voor ons tweeën. Dat was iedere ker ergens anders, na Mathé was het zelfs een midweekje. Dat was heerlijk!! Eindelijk even weer alle tijd voor ons tweetjes, thuis ging alles met de kinderen wel door, mene dankzij de opa's en oma's!Zelf was ik dan ook weer heerlijk mezelf, dus we konden in alle opzichten op en top genieten!!!!
Ik denk dat manlief er nu al wel naar uit ziet, hij rekend er vast en zeker op. Moet maar weer even wat leuks op gaan zoeken in het nieuwe jaar......

Liefs Hilma

als hij een horloge drager is is dat erg leuk, met een tekst erin voor de bijzonder tijd of zoiets.
en anders idd iets leuks echt met zijn 2-en, hoewel ik nu zelf daar nog niet aan denk. maar goed wij krijgen ons 1e kindje dus kan me nog niet goed voorstellen dat we straks ook weer even tijd voor enkel elkaar willen. weet wel dat we dat moeten maken, maar nu is het gevoel enkel dat we zo graag met zijn 3-en willen zijn.

Terug
Bovenaan