kado

Hoi meiden.

Wil even iets kwijt.
Afgelopen zaterdag heb ik een vrijgezellen feest gehad en dat was super.
Ik heb daar een heel bijzonder cadeaugekregen van vriendinnen en collega's

Omdat mijn directe collega (en leidinggevende) weet dat wij met onze kinder wens bezig zijn heeft zij toen ze laatst op vakantie was een wens voor ons gedaan bij boeddha.
Ze is helemaal een toren ingeklommen en ze moest daar het voetje van boeddha vast houden en dan mocht ze een wens doen. Omdat ze zelf ook pcos heeft en ook zwanger is geworden aan de hand van clommid weet ze dus precies wat wij doormaken en leeft ze dus super met ons mee (ze heeft inmiddels zelf twee kinderen van 20 en 23 jaar) Ze heeft daar toen als wens uitgebracht dat we maar snel zwanger mochten worden...
Voor mij is het natuurlijk prettig aangezien dit ook nog eens mijn directe leidinggevende is en het dus ook nooit een probleem is als ik tussendoor naar het ziekenhuis moet.
Mijn vriendin had verzonnen om met het vrijgezellenfeest een armband te kopen en dat iedereen appart een bedeltje moest kopen wat betrekking had op die persoon met een gedichtje erbij. Dit werd dus overhandigd tijdens het dineer.
Van mijn collega kreeg ik dus een boeddha als bedeltje met een heel mooi gedicht erbij en erboven stond, jij weet wel wat dit betekent....
Ik vond het echt heel erg mooi en lief.
Ik hoop als ik het armbandje van de week om kan doen met allemaal die bedeltjes dat het voor mij en mijn mannetje maar ook voor jullie allemaal meiden heel veel geluk mag gaan brengen en onze wens snel uit mag gaan komen.

Wilde het even met jullie delen.

xxx Niekje

Hoi Niekje....

Wat een mooi en speciaal kado! Echt heel bijzonder...
Ik hoop dat het gauw uit gaat komen en jullie wens en de wens die voor jou is gedaan snel in vervulling mag gaan!
Ik zal voor je duimen!

Liefs,
Famke

Hoi Niekje,

Jeetje, dit is wel een heel speciaal kado! Ik hoop dat het je geluk brengt (en alle meiden die het ook nodig hebben). Ik wil je  een geweldige trouwdag toewensen. Het is  toch deze week als ik me niet vergis????

Groetjes, Kippie.

Hey Niekepiek

Wat een lief cadeau zeg!! Wauw! Ik vermoed dat ik een dergelijk armbandje voor mijn 30ste verjaardag krijg, over een maandje. Ving per ongeluk zoiets op....
Maar hoe gaat het verder?? Hier k.. Maar dat had je vast al wel gelezen. In theorie is er nog wel hoop, maar zo voelt het niet... tot gauw, xx Mick

Hoi meiden

met de voorbereidingen gaat het prima. Morgen nog even een lekkere rustige dag en donderdag nog wat laatste spullen wegbrengen en naar de kapper enzo. Ja en dan gaat het gebeuren he...vrijdag komt nou wel heel dicht bij, maar we hebben volgens mij niets vergeten en alles 10 keer doordacht en doorgelopen, nu nog hopen op een beetje zonnig en goed  weer...
Vanavond begin ik weer met mijn eerste provera en kunnen we er ook weer tegenaan.
Heel veel succes en sterkte allemaal, en Mick niet opgeven hoor..geen RD is nog steeds positief!!
Ik zal komende dagen niet zo veel op het forum zijn maar probeer wel alles bij te houden maar kan misschien niet op alles reageren maar...zal mijn best doen en ook tijdens de bruiloft blijven mijn duimen voor jullie draaien.. :)

xxx en veel liefs van een ietswat nerveus wordend Niekje .

Lieve Niek,
Wat een prachtig kado hebben ze je gegeven, zoveel mooier en waardevoller dan iets dat misschien wel 100x zoveel kost....erg origineel ook.
Als dat geen geluk brengt, weet ik het niet meer !
Een fijne dag  vrijdag , het wordt vast fantastisch, geniet ervan
Ik zal duimen voor goed weer

Liefs, Sunshine Jo

Nou, leuk zeg!
Ook wel heel lief van je leidinggevende dat ze zo met je mee leeft.
Super hoor!
De rest heb ik vanmorgen ff vlug op school in een andere topic geschreven.
Lees maar ff....

Geniet er van meid!!!!
Hoop dat je een stralende bruid zal zijn!!!!

liefs,
Peet

Terug
Bovenaan