kado_ideen

Hallo allemaal,
hoewel de kleine er ,niet is krijg ik nu al vragen of we nog kado-wensen heb ben en als de kleine er zo is zullen we die vraag nog wel meer krijgen. hebben jullie nog leuke ideeen. We hebben al zoveel. Nog wel wat praktische dingen als fietsstoeltje, campingbedje en verder nog wat speelgoed en slaap zakje
Ben benieuwd naar jullie lijstjes

Die vraag krijg ik ook regelmatig en aangezien je naar drie kinderen toch alles wel hebt vraag ik nu vaak om kadobonnen van de Hema of andere babyzaken !!!

Als je dan later iets nodig hebt dan kun je het zelf gaan halen ......

wij hebben ook alle benodigdheden in huis voor een kleine baby.
maar als ze dan toch nog een kado willen kopen dan vraag ik alvast
-traphekje
-kinderstoel
-houten speelgoed
-kleertjes in grotere maten
of
zwitsal,poeder,shampoo,creme,olie
luiers
die komen wel op hoor.

kadobonnen van hema en etos of kruidvat zouden inderdaad ook heel welkom zijn.

Wij hebben na (dan) 3 kids ook wel alles in huis, en ik weet ook niks te vragen hoor.
Toch vind ik kleding ook nog wel leuk, dat niet de kleine in alle afdankertjes van broer/zus rond loopt.
Een aantal dingen van broer/zus zijn leuk, maar niet alles.

Ik heb ook een lijstje gemaakt voor de kleine met dingen erop zoals: sterren hemel lampje, boekjes, zooltjes, rainbowbabie kleertjes, kadobonnen, eigenlijk leuke cadeautjes die je zelf minder snel zal aanschaffen.
Of kleertjes maat 68 voor voorjaar/zomer ofzo?

Na 3 kinderen heb ik ook alles al...ik vraag ook geen dingen want ik zie wel wat ik krijg...ik vind het ook niet belangrijk om iets te krijgen want vind de aanwezigheid veel belangrijker dan een cadeau

Als ik iets zou moeten vragen zou ik echt niet weten wat ik moet vragen omdat echt alles al in huis is want de jongste is in september pas 1 jaar geworden.

Terug
Bovenaan