Kadodozen :D

Yipee vandaag kon ik dan eindelijks de blije doos van de prenatal halen die is echt leuk en je krijgt enorm veel dingen.

o.a. New Born luiers, billendoekjes, I love mama speentje, een slebbertje, rompertje, proef monsters babyvoeding, en nog wat van die leuke dingetjes geweldig.

De zwangerschapsdoos van de etos heb ik al 2maanden in huis het schijnt zo te zijn dat hun administratie een beetje een rommeltje is en veel dames de doos 2x krijgen aangeboden.

Vanaf 14-02 mag ik de doos ophalen bij de kruidvat :D altijd leuk om dingen te krijgen.

Vandaag ook een stoer rompertje voor papa gekocht er staat op papa.s kanjer :D

De babykamer is nu zo goed als af.... nu kan ik me dan eindelijks helemaal geestelijk voorbereiden op wat komen gaat.

Leuk hè, al die kadodozen!! Ik heb ze ook allemaal weer aangevraagd!

Heb trouwens nog geen afhaalbericht van prenatal gekregen, maar die zal dan binnenkort wel komen.

Hoi,

Ik heb er twee aangevraagd, van Prenatal en Kruidvat. Ik heb nog geen afhaalberichten gehad. Op zich zit er niet zoveel bijzonders in de dozen, maar het hoort er een beetje bij!
Weet wel dat ze je de komende jaren weten te vinden als er iets verkocht moet worden, hetzij telefonisch, hetzij doordat ze iemand bij je langs sturen. De vorige keer heb ik ruim twee uur iemand binnen gehad die driftig me allerlei spullen probeerde te verkopen.

Groet,
Lies

Ja, dat is idd wel zo, dat ze je dan van alles aan willen smeren.
Vooral die vrouw die kwam van Felicitas vond ik idd erg opdringerig. Maar heb netjes m'n poot stijf gehouden en niks gekocht.

Terug
Bovenaan