kadolijst

A

Anoniem

Guest
hallo allemaal

Ik ben op zoek naar een aanvulling voor mijn kadolijst voor onze 'YOP'
Zodat mensen kunnen kiezen uit dingen die wij echt leuk vinden.
Ik heb deze lijst gemaakt omdat wij geen zin hebben om dingen van Winnie de Pooh of nijntje te krijgen (hebben een heleboel mensen om me heen al en mijn mannetje vindt winnie niet leuk)  en er zijn een aantal dingen waar we een specifiek model van willen.
Wie heeft nog leuke suggesties?

gr
marieke

Ik heb ook een lijst aangelegd. We gaan binnenkort een "hoera! zwanger!" feestje geven - ook nog voor onze verjaardagen, omdat ik toen zo misselijk was dat ik het niet trok om een feestje te geven...

Wij gebruiken www.lijstje.nl om ons lijstje te maken. Je kunt er ook links op zetten met foto's ed zodat mensen weten wat je bedoelt, en zo kunnen ze zelf iets kiezen wat je ECHT wilt hebben. En ze kunnen zelf het cadeau dat ze kopen/hebben gekocht aanvinken, zodat je niet twee keer hetzelfde krijgt!

Je kunt bij de geboorte eventueel het adres van je lijstje op het kaartje zetten!
~Hilde

ik was al een heel eind op weg toen ik lijstje.nl ontdekte.
is wel heel makkelijk, maar ik vond het teveel gedoe om alle foto's en plaatjes weer op te zoeken.
Ik heb dus nu gewoon zo'n notitieblokje waar je een pagina uit kunt scheuren.

gr
mirinda

Oh oeps, haha.. Ik dacht dat dat je vraag was :) Had 't niet zo begrepen (dat zullen we maar aan de hormonen wijten...)

~Hilde

Hallo!

Wat ikzelf een erg leuk idee vond (heb het ook weer van iemand gehoord!!)
is om i.p.v. kleertjes, beertjes en andere prulletjes te krijgen of te vragen, speelgoed te vragen.
Dat moet je dan misschien wel een tijdje in de kast leggen, maar je hebt er wel wat aan!

Het is maar een idee.

Gr. Patty (24wk en 4 dg)

Hoi,
Ik heb een ook een lijstje gemaakt met daarop oa:
Boekjes van Kikker
laken setje van maud design
speenkoord met naam (www.koterkado.nl)
voorleesboek met de naam van je kindje (koterkado)
Busy baby olifant (playskool)
Spelenderwijs Leren Puppy (fisher-Price)
Bon Mexx
Bon H&M
Bon Hema
Spiraal voor aan de box
Wagenspanner
Parasol (bugaboo, rose)
Kleding van "LIEF"
en zo heb ik nog véél meer, weet het alleen niet allemaal uit mijn hoofd, het lijstje heb ik nl op internet staan.
Succes met je lijstje,
Groetjes Rene 37+6

Er zijn ook (web) winkels waar je een lijstje kunt laten maken. Dan kunnen mensen daar hun cadeautje kopen en kunnen ze het bedrag wat ze zelf in gedachten hebben, besteden. Bijv bij babyandmore kan dat.

Ik heb op ons lijstje geen knuffels en ook geen kleertjes  gezet - die krijg je waarschijnlijk toch al in overvloede! (Kleertjes helemaal als je vrienden hebt met kinderen - vaak ontstaat er een levendige ruilhandel.)  Wel staan er een heleboel KLEINE cadeautjes op, zodat mensen niet zoveel geld hoeven uit te geven. Bij ons staan er ook dingen voor de babyuitzet bij, omdat we ruim  voor de geboorte al een feestje willen geven (ook nog voor onze verjaardagen).

We hebben er wel bijgezet welke kleuren de babykamer krijgt (wit en groen), zodat men niet met driehonderd verschillende kleuren aan komt zetten. We hebben niet overal bij gezet waar 't ding precies vandaan moet komen, omdat we de persoonlijke keus van vrienden en familie ook wel een leuke toevoeging vinden aan het leven van onze kleine.

Voorbeelden:
- Grappige slabbetjes
- Monddoekjes
- Leuke gekleurde hydrofielluiers
- Muziekdoosje/muziektrekpop
- Badcape
- Spaarpot
- Leuk plankje met haakjes (bijv. in de vorm van lieveheersbeest of krokodil)
- Nachtlampje
- Rammelaar/rammelsokjes
- Knisperboekje of knisperspeeltje
- Verzorgingsproducten voor de baby  (erbij zeggen welk merk je wilt)

Het maken van zo'n lijstje geeft mij al enorme voorpret! ZO leuk

Veel plezier ermee!
~Hilde

Terug
Bovenaan