Kadoo voor 7 jarige.

<p>Lieve mama's,</p><p>Mijn zoontje is bijna jarig maar weet helemaal niet wat hij voor z'n verjaardag wil hebben. </p><p>Skeelers krijgt hij van m'n moeder, lego en knex hebben we zat, we hebben een wii met nog een aantal spellen zelfs ongeopend. Hij gebruikt met mijn toestemming soms een oud mobieltje van mij voor spelletjes heeft al een I pad. Pas een nieuwe fiets gekregen. Hij zit goed in de kleren. Ik heb nieuwe oorbellen gekocht, wat Spiderman spulletjes en een bestuurbaar bootje, bestuurbare auto's heeft ie al.</p><p>Hij wilde wel een step hebben, maar ik vraag me af hoe vaak dat gebruikt gaat worden en twijfel dus tussen een duurdere autoped of zo'n goedkoop stepje met skeeler wieltjes, een space scooter vind ik niks.</p><p>Meer electronica en spellen vind ik niet nodig.</p><p>Waar spelen jullie kinderen van 7 graag mee en wat is nog meer leuk als groot kadoo?</p><p>Alvast bedankt voor het meedenken ?❤️</p>

Mijn nichtje van 8 jaar kreeg een step, en ze speelt er elke dag ermee. Dus ze heeft vaak plezier. Als je zoon een step wilt waarom niet dan is hij ook zelf tevreden, en als hij er niet vaak mee speelt kan je het altijd doorverkopen.

Mijn zoontje is dol op de gravitrax knikkerbaan. Zijn ook veel uitbreidingen bij te koop. Gegarandeerd uren speel plezier

Phoe wat heb hij veel al . Dan een step je kon ook maar nu niet meer die fiets voor verjaardag geven ik weet nog dat ik op mij 7 de een fiets kreeg en 12 de een fiets omdat ik die nodig had meteen goed cadeau en duur cadeau

Kan je als cadeau "een dagje samen op stap" geven? Bijvoorbeeld dagje Walibi Flevo of naar de film of zoiets? Vind hij zeker ook erg leuk!

Dankjewel allemaal voor het meedenken!
Het word de autoped, en indd mocht ie niet gebruikt worden gaat ie op marktplaats of wordt ie bewaard voor nr 2 of 3.
Die knikkerbaan heeft hij ook is indd super leuk, maar wil niet meer uitbreiden omdat ik nog 2 kleintjes heb die alles in hun mond steken. ?
Deze vakantie een paar x met hem alleen wat te doen stond sws op de agenda, ik kan hem ook kaartjes voor iets kadoo geven erbij nog. Dank voor de tips! ?❤️

Wij hebben ons 7 jarig neefje de Spektro Starter electriciteit ontdekken kit gegeven. Hij had de eerste keer wat uitleg en hulp van mijn man nodig. Maar kon er daarna prima mee uit de voeten. En hij heeft er best lang vaak mee gespeeld. 

Terug
Bovenaan