kadootje gehad; met 16 weken geslachtsbepaling!!!

Heee mama's!!!

Ik ben verwend door mijn mannetje! Hebben over 2 weken op zaterdag de 15e een echo voor de geslachtsbepaling!!! Wist helemaal niet dat het al zo vroeg kon maar deze echoscopist heeft het al 10 jaar achter elkaar goed gehad... en hij doet overigens ook onze 20 weken echo en dat vind ik best wel spannend... dus even kennismaken van te voren vind ik gewoon heel prettig.. ben met de geslachtsbepaling 16 weken zwanger... en razend benieuwd natuurlijk!!!

Verder voel ik me eindelijk weer wat meer mens worden; meer energie en minder misselijk... hoe gaat het met jullie?

Groetjes en liefs
Sunny

Wow! Wat een leuk en lief kado Sunny!
En ik maar denken dat ik moest wachten tot de 20 weken echo.
Ga het ook eens uitzoeken, ben nu ruim 14 weken.. Dat zou het 'wachten' dus verkorten met een maand!

Verder herkenbaar wat je zegt, de energie komt weer terug en de misselijkheid en overgeven is bijna over. Heerlijk!

Groetjes

mamavandochter

Hoi

Leuk cadeau!

Mooi dat je je weer wat beter gaat voelen
Ik heb eigenlijk alleen maar last gehad van hele
kleine kwaaltjes ideaal

Ik moet volgende week weer op controle
en 20 aug de 20 weken echo

groetjes

Hoi mamavandochter en melendaan!

Mamavandochter; de echoscopist die er schijnbaar heel bedreven is heet Jan Koning in Ochten. Hij kwam volgens mijn mannetje heel relaxed en rustig over aan de foon; ik stik nu al van de zenuwen voor die 20-weken echo... zit ff in een fase dat ik overal spoken en beren op de weg zie... dus prettig als ik hem al eens gezien heb...

melendaan; heerlijk, kleine kwaaltjes... ik heb me werkelijk ondersteboven gespuugd en ben zo zo zo zo zo zo ontzettend moe geweest en soms nog; dan lig ik met het avondeten zowat met mijn hoofd in mijn bord met eten; dus we passen maar goed op met soep eten... ;-)

ik heb overigens 9 september de 20 weken echo... om half 9 en mijn vader heeft om half 10 in hetzelfde ziekenhuis allerlei uitslagen; hij heeft ernstig verslechterde nieren en hij zit in een hele kwetsbare situatie; ik maak me dan ook best flink zorgen om 'm... spannende dag dan....

wel leuk om hier wat te tikken trouwens!!!

Liefs
Sunny

Hoi Sunny,

Wat leuk zo`n echo.
Ik wist ook niet dat het zo vroeg kon, ik heb nu voor volgende week vrijdag een afspraak gemaakt. Ben dan 17 weken zwanger.

Ben echt superblij, een echobureau bij mijn werk in de buurt doet het pas na 20 weken, nou dat schiet niet op. Ik een ander gebeld, inderdaad mensen hebben jarenlang ervaring en kon vanaf 17 weken. Wat extra leuk is, het is in een soort geboortewinkel, kan daarna meteen kleertjes kopen hihihi. En...ze hadden een actie: je krijgt 30 euro korting op de 3d echo als je 26 weken zwanger bent. Deze wilden we sowieso laten doen. Dus een zeer blije mama in spe hier...

Wat een spannende dag voor jou zeg, en een 20 weken echo en de situatie met je vader op 1 dag. Veel sterkte!

Liefs Milou

Hoi, ik ben Marcella en nu bijna 18 weken van de eerste!

Wij hebben idd ook zo'n speciale pretecho laten maken, erg leuk! Nu weten we dus al dat we een meisje krijgen, echt geweldig!!
Nu de 20 weken echo, dan krijgen we het bevestigd.

Verder niet veel last van kwaaltjes, misselijk helemaal niet maar wel erg moe, ook niet overgegaan na de drie maanden....ik wacht nog met smart op de beloofde energie haha

groetjes

Jahooooeee! Ik heb een afspraak kunnen maken voor een pretecho (ben bijna 16 weken).
Het is al vanavond! Heb van8 gewoon niet kunnen slapen van de zenuwen.
We hebben al een hele lieve dochter van 1 jaar en 4 maanden. Het lijkt me stiekem zo leuk om nu een zoontje te krijgen.
Voel me er een beetje schuldig onder. Herkent iemand dit?
Het hebben van een lichte voorkeur.
Want met een 2e meisje ben ik net zo blij! maar het lijkt me zo geweldig zo'n klein mannetje.

Ow en trouwens, heeft iemand van jullie al wat testjes gedaan op internet? haha, ik heb ze allemaal gedaan en er kwam wel uit dat we een jongen zouden krijgen. Zowel de chinese kalender, als alle andere testen..
Ben benieuwd of het klopt! Ben alleen de 1e maanden zo misselijk geweest incl. overgeven dat ik toch ergens het vermoeden heb dat het daarom een meisje is.. naja we weten het vanavond!

Groetjes

En mamavandochter,

Hoe was de echo gegaan? Heb je het goed kunnen zien?

Ik moet nog 2 hele dagen wachten, pffff. Ben bang dat we zo`n eigenwijs kind krijgen dat hij/zij elke keer met de beentjes gevouwen blijft zitten hahaha.

Liefs Milou

Terug
Bovenaan