kadootje (schoon) ouders als bedankje

A

Anoniem

Guest
hoihoi!

Weet iemand een leuk kadootje (het liefs om met elkaar te doen met kindjes, een uitje of leuk restaurant) om aan mijn ouders en schoonouders te geven omdat ze elke week oppassen? In Noord-Brabant?
Alvast bedankt!
Groetjes
Petra

Als je iets blijvends zoekt... waar opa's en oma's altijd blij mee zijn...
een foto reportage, altijd een succes! van alleen de kindjes óf   met jullie als ouders erbij.

Groetjes Debby

Weekendje centerparcs Kempervennen. Mooi park en leuk voor de familie.

Wij hebben mijn ouders ook een weekendje centerparcs gegeven, maar dan lekker met z'n tweetjes; konden ze even bijkomen van al het oppassen.
Sil

Waarom geef ze ze geen jaar abonnement van een dierentuin voor volgend jaar. Dan kunnen ze ook zo vaak gaan als ze willen.
En voor ouderen is het ook niet zo duur.

Dat ga ik mijn oppas ook geven.

GRoetjes

Hetty

Mijn schoonouders passen incidenteel op, dus het niet te vergelijken met jouw situatie. Ik koop af en toe een kleinigheidje, zoals een leuk voorleesboek of kaartjes voor Artis.
(En voor mijn schoonouders is het al een feestje als ze mogen oppassen. Als ze een tijd niet opgepast hebben, vragen ze erom!!)

Hallo Petra!

Ik woon ook in noord-brabant! Waar woon jij? Wij in Sleeuwijk!
Heb je wel eens van etenstijd in Tilburg gehoord? Schijnt erg leuk te zijn, je kan kiezen 2 of 3 uur om  onbeperkt te  eten. Is erg gevarierd en hebben enorm veel voor kinderen! Mooie ruimtes en veel speelruimte voor de kids!  Je moet maar eens op hun site kijken!  

Groetjes Annemiek!

Terug
Bovenaan