kadootjes...

hebben jullie nog leuke kadoideetjes voor de jarige?

wij geven swen een driewieler met zo'n duwstang eraan.
van mijn moeder krijgt hij een duplotrein en een zandbak (of geld voor een zandbak, want het is niet echt het seizoen om die te kopen)
van mijn schoonouders een tafeltje met krukje van abricks om aan te bouwen en geld voor de spaarpot.
van mijn oma een motortje waar hij op kan zitten en door de kamer kan sjeesen...

weten jullie nog leuke kleine kadootje te vragen voor de 1ste verjaardag?
groetjes

Ik vind het erg lastig omdat ons huis al vol staat met speelgoed van onze dochter.
Tuurlijk heeft ze ook meiden speelgoed maar ook veel dingen waar Thomas ook mee kan spelen.

Voor ons zelf is het makkelijk; Thomas krijgt de Fisher Price Garage...STOER!!!!
hahahahahaha

En we hebben al puma schoentjes besteld die hij krijgt.

Maar als mensen ons vragen wat Thomas wil hebben voor zijn verjaardag...pffff.

Ideeën om te vragen.
Misschien: besteksetje
bordje-bekertje voor te ontbijten
kleding bon (zomer komt eraan)
houten puzzel

Heeft iemand nog meer tips want ik kan die erg goed gebruiken ;)

wij geven Mark als verjaardagskadeau kiekeboedorp van Fisher Price.
verder krijgt hij van mijn schoonouders een loopwagen van winnie de pooh.
van mijn ouders kleding en een cd van z@ppelin van mijn zusje krijgt hij nijntje legoblokjes.

Wij geven Yinthe een loopfietsje, kan ze mooi van t zomer ook buiten op rondrijden. Daarnaast nog een houtentreintje (voor 2 eur bij de kruidvat ;-)). Ik heb laatst nog een paar nieuwe speelgoed dingen gehaald dus daar laten we het bij. Verder heeft ze aardig wat ooms en tantes, dus zal ze genoeg krijgen.
Ik heb een verlanglijstje gemaakt (www.gratisverlanglijstje.nl) die ik rond stuur. Kunnen ze zelf mooi kiezen!

Ik heb o.a. ook het kiekeboedorp gevraagd, de speelgoedboerderij, of de surprise train. Daarnaast boekjes van Nijntje (ze is Nijntje fan!) of een DVD van Nijntje. Kleertjes, zandbak, speelgoed voor in de zandbak, glijbaan voor in de tuin. Dat was het wel denk ik. Ik ben benieuwd wat ze gaan kopen, ze zal gelukkig niet alles krijgen! Zo is het voor ons ook nog een verrassing wat ze krijgt.

Hai!

Wij hebben vooral veel kleding gevraagd. Ook vingerverf en een kliederschort een groot succes over een half jaar!!!
Verder little people, zijn we helmaal fan van. Voor mn oudste heb ik al heel veel, nu "meisjesaanvullingen" voor mn dochter.
Ook leuk, houten knopjespuzzels!

Gr Antoi

Terug
Bovenaan