kadotas

ik heb bij het echoburo in amsterdam een ontzettende leuke tas gekregen van Verwachtingsvol. Er zitten leuke proefmonsters in en handige informatie. De tas zelf is heel gaaf. De site is ook leuk, er staat een grappige tekst op voor mijn man, handig voor als ons kindje geboren is. De doos van prenatal heb ik nog niet mogen halen helaas omdat ik pas 4 maanden zwanger ben. Vind het ontzettend leuk om nu al kadootjes te krijgen! Heb zelf nog niet zoveel durven kopen maar voel me nu wel echt zwanger.
 
Leuk! Verwen jezelf anders met een leuk wekenboekje waarin je kunt lezen hoe de baby groeit en waarin je eigen ervaringen kunt schrijven. Bijna bij elke boekwinkel zijn ze te krijgen... ook bij evangelische boekwinkels (als je christen bent natuurlijk) En je hebt altijd een blijvende herinnering aan je zwangerschap als het wel fout gaat. Niet dat je daaraan moet denken of rekening mee moet houden, maar het is gewoon altijd mooi!
En koop anders een goedkoop cadeautje... het eerste stelletje kleertjes of een romper... dan heb je toch iets gekocht en je hebt niet veel geld kwijt!
 
Bij mn zoontje deed ik alle kleertjes (3 pakjes, met mutsje en slofjes en rompertje) in een tas met een zwitsal geurbuiltje, elke week heb ik wel even in die tas gekeken en dan rook het zo lekker....

Nu ga ik zelf ook een pakje zoeken, maatje 50 en dat is dan gelijk voor na de bevalling.

 
Terug
Bovenaan