kadotip gevraagd voor een jongetje van 4

hoi hoi

nou zoals de titel al zegt... mijn neefje word zondag 4 jaar! en ik weet niet wat ik moet kopen.. nu vind ik autootjes zo afgezaagt.. kan iemand mij helpen.. misschien moeders met jongetjes die wat ouder zijn?! ik weet het echt niet

alvast bedankt

groetjes jose

hoi Jose

Wat dacht je van een leuk of leerzaam spel.
Een leuk (voor)leesboek met plaatjes in de tekst zodat hij mee kan lezen.
Iets van een brood doos en drinkbeker, of een rugtas voor op school.
Zoiets vind ik altijd leuk om te geven, ze krijgen/hebben al veel speelgoed.

Succes ermee

Groetjes Pauline

Hoi Jose,

Ik heb een hele leuke site gevonden.Ik was op zoek naar the Ouch!box(e.h.b.o.koffertje voor kids) en zag hele leuke logeerkoffertjes.Er zit speelgoed in voor uit logeren.Kijk maar eens op : http://www.theouchbox.com

Ik hoop dat je wat leuks vind voor je neefje

su6

groetjes van anouschka mv nikki

Hoi Jose,

Wat dacht je van regenlaarsjes en een regenjasje? Lekker stampen door de plassen deze herfst!
Of een (halfjaars) abonnement op een kleuterblad (Bobo ofzo).
Ik heb zelf laatst een boekje laten samen stellen op www.borisbrigade.nl Dan speelt het kind de hoofdrol in het boek. Het cadeau viel in goede smaak, zowel bij de ouders als bij de jarige (2 jr.) Ik had op zondag besteld en op woensdag in huis.
Verder ben ik altijd wel voor iets educatiefs of creatiefs. Geen lawaai dingen, zou ik ook niet leuk vinden als mijn zoontje dat kreeg.

Succes!

Daisy

hoi hoi

het zijn inderdaad wel erg leuke ideeen!! ga morgen de stad is in.. dat boekje ga ik helaas niet meer redde.. hij is zondag al jarig.. maar die ga ik wel opslaan voor de komende verjaardagen!!

bedankt!

groetjes jose

Bij mij op de groep op het kinderdagverblijf doet de knexx het supergoed bij de kids van bijna 4 jaar.
Ook duplo blijft populair.

Een spelletje bijv. lottonino of een dooje met puzzels is ook altijd leuk.

Succes met het kopen van een leuk kado.

Groetjes Marina.

Terug
Bovenaan