kadotip of gewoon voor de leuk

A

Anoniem

Guest
Hallo dames,

Dit jaar bestaat little people 50 jaar en dat vieren ze a.s. zaterdag. Bij alle winkels die little people verkopen krijg je dan 50% korting op hun speelgoed. Het gaat om de garage en de boerderij deze zijn van 50 euro voor 25 euro. Speciaal voor hun verjaardag hebben ze ook 2 metalen koffers uitgebracht. De ene is een school en de andere een boerderij, allebei met toebehoren. Deze zijn van 25 euro voor 12,50. Ik vind die koffers ideaal om mee te nemen op vakantie en ga die dan ook allebei kopen. Misschien ook een idee voor andere moeders om zaterdag hun slag te slaan?

groetjes Linda

oh en dan meteen nog een tip, de duplo basisdoos is deze week bij de Blokker van 16 euro 10 euro. Met al die verjaardagen op komst misschien ook nog een goede tip

Hee das is nog eens goed nieuws! Bij welke winkel heb je dit gezien? Ik zie het niet op internet en heb wel interesse.

gr.Ing

Hoi Ing3,

Alle winkels die little people verkopen doen mee aan de actie zaterdag. Dus alle speelgoedwinkels, maar ook alle blokkers.

groetjes Linda

Ik heb het gezien hoor! Op intertoys.nl staat de actie! Ik log met dit soort acties altijd even na 24.00 uur in (na de laatste voeding), even bestellen en klaar is klara.   Het is echt geen geld he! Die metalen koffer is inderdaad  handig voor op vakantie!   We gaan in juni 2 weken naar Frankrijk dus dan komt ie goed van pas!

Heb je trouwens het 'maffe weken' boekje van de bijenkorf gezien? Staan ook erg leuke aanbiedingen in voor de kids. Ik ga morgen even het houten fornuisje halen voor Mette's verjaardag. Ze is gek van dit soort dingen.

gr.Ing

Hoi Ing3,

Ik heb het boekje van de maffe marathon een week geleden in de bus gekregen. Errug leuke dingen inderdaad. Marissa krijgt voor pasen van Opa en Oma de houten kinderwagen van Janod. Ik ga zelf het roze polo jurkje kopen, de roze polo en het t-shirt. Echt allemaal geen geld. Heb er al helemaal zin in. Vrijdag ga ik even met Oma naar de Bijenkorf dus komt weer helemaal goed. Had jij nog kleertjes gezien voor Mette?

groetjes Linda

Ik wil voor Mette ff kijken naar die polootjes. Lekker handig voor de vakantie. Het kinderwagentje is echt heel schattig alleen heeft Mette er al eentje. Pop erin en pop eruit. Echt een succes! Voor Jens koop ik dat hilfiger overhemdje. Papa vind het zo leuk als ze dezelfde hebben. Ik neem wel een grotere maat voor als hij zit want een liggende baby in een overhemd vind ik geen gezicht. Ik moet ook voor pa even shoppen. Voor de mannen is de bijenkorf een aanrader. Hij draagt iedere dag een pak naar zijn werk en die dingen slijten dan erg snel.

gr.Ing

Ja erg leuke spullen daar. Heel veel kleren van Marissa komen van de Bijenkorf. Ik wil trouwens ook de spijkerbroek van Replay gaan halen. Een erg mooi model

Terug
Bovenaan