Kadotip !!

Hallo meiden,

Ik heb toch alvast een leuk kado gekocht voor de verjaardag van Lotje !
Misschien is het helemaal niet jullie ding hoor, maar toch wilde ik het even doorgeven als tip.
Ik heb dus bij de HEMA een houten fornuisje gekocht, helemaal leuk.
Het was nu in de aanbieding van 50 voor 42 euro en dan kun je ook nog de kortingssticker gebruiken van 15 %. Die had ik natuurlijk niet bij me, maar kreeg toch gewoon de korting,
Dus voor 35 euro een heel leuk kado !
Het is wel met rose, dus voor de jongens misschien wat minder..
Liefs, Sophie

Leuk!!! Ik vind houten speelgoed erg leuk, maar dat is vaak zo duur. Maar zo is het wel betaalbaar. Bedankt voor de tip, ik wil zeker even gaan kijken.

Groetjes

Wij hebben dus een jongen ;-) en idd is rose niet leuk, nu heeft mn man zelf een oventje/ aanrechtje in elkaar gezet en ben ik bezig met aflakken.
Dit krijgt hij voor sinterklaas.

Liefs Marina

Ik had het fornuisje ook gezien maar t leek me zo klein... Laag vooral. Is dat ook zo of valt dat mee?
Ik denk dat Indy voor haar verjaardag het keukentje van Ikea krijgt, ook hout en super leuk.

De oudste krijgt over 5 weken een winkeltje voor zijn verjaardag (hij wordt dan 3). Met sinterklaas krijgen ze dan samen nog een keukentje. Kunnen ze eerst alles kopen in de winkel, afrekenen bij de kassa, met karretje (ja, echt winkelwagentje waar zelfs een pop in mee kan) naar 'huis' rijden en dan gaan koken.
Beide heb ik op marktplaats gekocht. Winkeltje met kassa, winkelwagentje, weegschaaltje en spulletjes voor 30 euro, en keukentje met spulletjes en serviesje en mixer op batterijen voor 5 euro!!! De kinderen zien echt niet dat het 2e hands is hoor. Vind dit veel leuker geven dan nieuw. Die prijzen vind ik echt te gek.

Kan niet wachten tot de oudste jarig is geweest, en 5 dec ook een week later. Kunnen ze heel de winter weer door met nieuw speelgoed.

Groetjes

Leuk!!
Wij gaan waarschijnlijk bij ikea effe kijken voor pannetjes, en bij Dille&Kamille hebben ze hele gave houten dingetjes voor bij het oventje.
Binnenkort ga ik weer naar de lapjes markt in Utrecht en dan maar op voor ovenwantjes en een schortje, hihi
Zo blijf ik ook nog bezig, haha

Liefs Marina

Terug
Bovenaan