Kale plekken na zwangerschap

<p style="text-align: left;">8 maanden na de bevalling is de haaruitval nog altijd dramatisch. Bij de inhammen begint wel haar terug te komen maaaaar... Halverwege mijn hoofd zit gewoon een flinke kale plek. Gewoon echt kaal, geen donshaartjes of whatever. Ik kan wel janken! De plek is goed te bedekken voor zolang er verder nog haar blijft zitten. Huisarts zegt dat dit kan en ik moet afwachten.... </p><p>Kan iemand aub een succesverhaal hierin delen of een goede tip geven? </p><p>Ik slik al vitamine voor haar en huid van swisse </p>
 
Ik heb me ooit heel erg verdiept in of er middelen zijn die echt werken maar helaas.. ondanks veel middelen het beweren en sommige mensen ook is er wetenschappelijk gezien niks wat helpt. Erg deprimerend i know. Enige wat je kan doen is gezond leven en idd zorgen Dat je vitamines enzo op orde zijn. Maar als je echt kaal word dan is dat vaak genetisch bepaald en daar doe je niks aan. Maar neem aan dat de huisarts dat ook al heeft uitgelegd. Sterkte 
 
Ik heb ook rond de 3/4de maand erg last gehad van haaruitval. Ook tot kale plekken aan toe. Werd er echt verdrietig van.
Wat ik heb gedaan is 100% castorolie op de plekjes gesmeerd. Je haar wordt er wel super vettig van.. maar dat had ik er wel voor over. Gewoon je haar vastmaken. 
Ik zit nu in de 8ste maand en ik zie dat de kale plekken weer gevuld zijn met haar! 
 
Ik had ook kale plekken bij de inhammen door haaruitval. Na 9 maanden stopte het en begon het weer te groeien. Ik was ook verdrietig en dacht het komt nooit meer goed. Je moet geduld hebben het groeit terug maar heel langzaam, nu bijna 2 jaar na de bevalling is het helemaal teruggegroeit en je ziet geen kale plekken meer. 
 
Ik weet precies wat je bedoeld.. 
bij mij was het ook niet te stoppen!! 
Ik was zo kaal.. vooral aan de zijkanten.
Als ik me haar al kamde was het een drama en in de douche put OMG!!!
Nou kreeg ik te horen dat het over zou gaan, wanneer weet je niet, maar het zou overgaan en er zou weer volop haar groeien.. en het klopte ook nogs.
ik heb weer SUPERVEEL haar op mn kale plekken, lijkt net alsof ik daar met een tondeuse ben langsgegaan.. als ik een staart doe, zie je echt korte plukjes..
MAAR het groeit echt weer aan!! Geloof me!! Tis echt zo rot, ik weet het! 
 
Bij mij begon het bij 2 maandjes en eindigde rond de 5!
 
Hoi,
 Ik heb ook best veel haar uitval maar geen kale plekken. Mijn schoonmoeder adviseerde me om naast mn gewone vitamines ook vitamine B complex in te nemen! Bij mij helpt t en ik heb veel minder haar uitval als voorheen. 
 
 
Visolie capsules, vette vis eten zoals lekkerbek/kibbeling, vitamine b, extra ijzer zoals spinazie, avocado en speciale shampoo helpt misschien. Loreal arginine of iets anders. 
Hopelijk heb je er wat aan. Heeeel vervelend al dat haar uitval pff
 
Terug
Bovenaan