kamer in amsterdam

Hoi,

Dit heeft totaal niks met dit forum te maken, maar misschien weet iemand van jullie iets dus ik denk probeer het maar!
Mijn jongere broer doet een hbo opleiding en gaat vanaf september 20wk stage lopen in amsterdam en zoekt daar een kamer.
Weet of heeft iemand van jullie een kamer!!
Of weet iemand goede sites!
Alvast bedankt!

Groetjes MJ

http://www.google.nl/#hl=nl&source=hp&q=kamerverhuur+amsterdam&aq=2s&aqi=g-s10&aql=&oq=kamer+verhuur+&gs_rfai=&fp=1

even gegoogled op kamer verhuur amsterdam.
daar staan zat sites.
als ik wel een tip mag geven:
bij sommige moet je een abbonoment nemen, en voraf betalen. wij zijn hier toen ingetstonken en betaalde die sites omdat we zo graag een huis wilde. t geld hebben ze binnen, maar een huis??? nee, dat hadden ze niet! terwijl er stond dat er heel veel huizen waren!

liefs, do

goed dat je dat ff meld do
wij willen ook graag een ander huis.ik heb ff op bepaalde sites gekeken..mag je 12,50 per maand betalen..iedere keer zeggen ze dat er nieuwe huurwoningen beschikbaar zijn..ben er niet ingestonken hoor..

Hey bedankt, daar had ik idd wel al op gezocht, ik ben ook idd niet van plan te betalen om het aanbod te bekijken!
Een vriend van ons woont in wormerveer en is ook aan het zoeken, valt niet mee om wat betaalbaars te vinden!!
Maar alle tips zijn welkom!

Liefs MJ

Terug
Bovenaan