Kamer te warm...?

Zoals jullie niet ontgaan is hebben we lekkere zomerse temparaturen buiten.
Heerlijk!

Alleen waar ik een beetje mee zit is dat het op een gegeven moment ook binnen warm wordt.
Ik hou alles dicht en het is redelijk te doen, alleen bij ons boven is het wel warm.
Als ik op de babyfoon kijk en de themperatuur op zie lopen heb ik het echt met haar te doen.
Het is op het moment al graden!!!!!
Ik laat haar alleen nu slapen in een romper en een dunne slaapzak maar nog is ze zeik nat van het zweet en haar bedje ook....

Mij vraag...herkennen jullie dit en wat doen jullie daar aan?
Buiten extra verschonen, extra douchen bijna niks aantrekken...?
\
En nagaan dat het nog zomer moet worden..

Hey Sens,

Gelukkig is het hier binnen redelijk koel te houden. Zeker op tygo zijn kamer.
Maar ook ik vind het lastig qua kleren en slapen nu.
Tygo slaapt `s nachts in z`n pyama met het raam op een kiertje en overdag in z`n rompertje. nadeel alleen is wel dat hij zonder slaapzak steeds gaat staan in zijn bed. En ja, dan slaapt hij dus niet. Met slaapzak doet hij dat ook wel maar dan kost het hem wat meer moeite. Dus daar heeft hij niet altijd de puf meer voor.
In ieder geval veel drinken proberen te geven. dat voorkomt al hoofdpijn oid.
Tips kan ik je helaas niet echt geven.

(Was vandaag werken, kom ik Tygo halen bij m`n schoonmoeder, zit hij met een jas aan en muts op buiten in de schaduw. Ik: wat is hier aan de hand, Ma: was bang dat ie verkouden zou worden.......
Zal wel generatiekloof heten)

groetjes

hey,

hier ook hetzelfde probleem. Floors kamer ligt aan de kant waar 's ochtends de zon staat, en 's middags de schaduw, maar dat lijkt niet uit te maken. Zelfs in de winter met de vorst is het neit kouder geweest dan 17 graden op die kamer (zonder kachel aan).
Nnu is het inderdaad regelmatig 26 graden ofzo. Tsja, ik zorg er inderdaad voor dat ze weinig aan heeft. Meer kan je volgens mij ook niet doen..

(tenzij iemand anderd dé tip heeft).

xx

T

Hier ook hetzelfde probleem, Julia haar kamertje ligt aan de zonzijde van ons huis, dus nu is het zo'n 20 tot 22 graden. Het enige wat je idd kunt doen, is zorgen dat ze het niet te warm hebben. Ik heb van een vriendin een zomer pyamaatje gekregen, korte mouwen en een kort broekje. Die heeft ze nu aan samen met een zomer slaapzak. Verder een laken over haar heen, maar als ik 's avonds nog even ga kijken ligt ze meestal boven het laken.

Groetjes
Gitte

Terug
Bovenaan