Kamer Wieteke

A

Anoniem

Guest
Hè, hè, eindelijk!
Eindelijk weer tijd om te forummen en om Wieteke's kamer te laten zien.
Het is het afgelopen weekend plotseling erg druk geweest en mijn man moest opeens op zijn enige vrije dag deze week  werken, dus daar ging 'mijn' tijd. Maar nu dus eindelijk het resultaat. Wieteke slaapt er vannacht voor het eerst. Heel spannend hoe ze het gaat doen, maar tot nu toe gaat het voortreffelijk. De inrichting is nog niet helemaal af, heb nog wat (wand) figuren van Raffi & Co, maar wacht nog even met opplakken totdat ik zeker weet waar ik ze wil hebben. Maar hier dus alvast een indruk.

Deze figuren op het raam zijn ook van Raffi & Co.

Groetjes,
Geeske & Wieteke

P.S. En nu maar eens even bijlezen.....

Het ziet er leuk uit! Groot inderdaad en  die stickers zijn erg leuk, lekker vrolijk. Wieteke geniet er al van, haha, ze zit er trots bij aan haar tafeltje.
Groetjes mv Thom

Leuk geworden hoor!!!!!!!

Had je een reden waarom je de kamer ging veranderen?

Groetjes Marja

Hoi Marja,

Wieteke sliep eerst op de kleinste kamer van het huis. Daar hebben we weinig aan veranderd aangezien we toch niet wisten wat we zouden krijgen en we nog niet heel lang in dit huis wonen, dus het behang er ook nog best goed uitzag.
Alleen nu Wieteke in haar ledikantje slaapt (ze heeft tot mei in de wieg gelegen) werd die kamer toch wel erg klein. En ik moet eerlijk zeggen dat ik nu gewoon zin had om een kinderkamer te maken. Daarom heeft ze nu een lekkere grote kamer waar ze ook lekker kan spelen. En ik kon even lekker aan de gang. Vandaar!

Groetjes,
Geeske.

Wat een mooie kamer, daar zal Wieteke vast heerlijk in slapen!

Goed gedaan

groetjes Nanda, mv Tess

Wat een ontzettend leuke kamer hebben jullie ervan gemaakt. Zelfs mijn man zat even naar die mooie plaatjes op het raam te kijken. Met de vraag direct zit dat nu binnen of buiten op het raam en waar halen de dames dat soort dingen toch vandaan.

Dus de vraag van mijn ega is dus Waar heb je die stickers voor het raam vandaan ? (hij begrijpt nu dat het aan de binnenkant van het raam zit)

Slaap lekker meisje in die hele mooie kamer.....

Jolanda

Hoi Jolanda,

Die stickers zitten inderdaad aan de binnenkant van het raam en komen van praxis. Ze zijn dus van het merk Raffi & Co (is ook op internet te vinden, een website met webwinkel). Ik vind ze zelf ook erg leuk!

Groetjes,
Geeske.

Terug
Bovenaan