kamer

ik ben zwanger van de 2e en wij hebben twee redelijk groote slaapkamers en klein kamertje de baby gaat nu in de kleine kamer zodra hij of zij groter is gaan wij in de kleine slaapkamer ons bed past er net in en dan met schuifdeur nu hoorden we van vrienden was het gepland en moet je dan geen verdieping op je huis bouwen maar de grote van een kamer is toch niet belangrijk liefde en goede jeugd is toch veel belangrijker hun bouwen een etage op hun huis komende zomer om de zonnebank kwijt te kunnen dat vinden wij pas raar sorry voor dit verhaal maar hopelijk hoor ik wat van jullie meningen hierover!
 
Je hebt gelijk, het maakt niets uit hoe groot de kamer is. Maar je moet je ook niet laten opjagen door wat de anderen doen. Het is slecht voor jezelf en voor het kindje je druk maken.
Trouwens, zelf zou ik niet eens mijn slaapkamer later verhuizen naar de kleine kamer, je kan een heel mooi en warm nestje maken (met bijv. een halfhoogslaper) ook met weinig vierkantenmeters.
Succes en groetjes Julia
 
ik ben zwanger van de 3e,en wij hebben 4 kamers...op een staan nu alle kasten en opslag enz. een ouder kamer,een kamer moeten de oudste 2 delen met een stapel bed en een baby kamer...kan toch prima? inderdaad,ruimte is niet zo belangrijk,liefde wel!!!

groetjes claudia
 
Het is toch helemaal niet belangrijk wat anderen vinden het gaat er toch om wat je zelf vind. Nu vinden ze dat je een verdieping moet bouwen en morgen moet je een caravan kopen. Je bepaalt zelf hoe je je kind opvoed en met welke normen en waarden. Laat die normen en waarden niet overschaduwen door wat anderen vinden.
 
Wat ik zelf het belangrijkst vindt is dat het hele gezin op de zelfde verdieping slaapt. Ik zou zelf niet zo snel een kind op zolder leggen. Als er brand of iets komt vind ik het belangrijk dat iedereen vlak bij elkaar slaapt. En als jullie bed in het kleine kamertje past, is het volgens mij nog een redelijke grote kamer.In ons kleine kamertje past net een klapbed tegen de muur!

liefs
Lot
 
ha, tis werkelijk niet van invloed op de jeugd hoor. Ik zelf heb als kind altijd met zijn vieren geslapen en later altijd met zijn 2-en, tot ik de deur uit was. En al zeg ik het zelf, het heeft mij nergens in benadeeld. Wij hebben ook 3 kamers, een kleine, past absoluut nooit een 2-persoonsbed in. Dat wordt ook de babykamer, nu slaapt de kleine meid er nog in. Als er een derde komt, gaan er gewoon 2 op 1 kamer hoor. Wij hebben nl geen zolder, kan wel erop gemaakt worden, maar is gewoon te duur nu. Liefde is overal goed.. Dat is de basis! Ook al woon je erg klein.

Gr A
 
ik heb een groot huis en kamers genoeg maar ik heb ervoor gekozen de de kids op 1 kamer te doen (nu 6 en 3) en de kleine kamer om te bouwen naar speelkamer.
is ook handig want er is altijd 1 kamer wat een beetje slordig is en de slaapkamer is altijd netjes.
groeten, Adren
 
Terug
Bovenaan