kamertje af?

nog 1 topic...hihi

sinds vandaag het kamertje echt af! zelfs de plintjes..haha.
ik heb alles ook al klaargezet en de kasten zijn gevuld. ik heb nu echt alles in huis. ik moet nog wel alles uitwassen en een keer goed schoonmaken. maar dat stel ik liever uit tot en met mijn verlof, anders kan ik straks weer bezig.

hoe ver zijn jullie? het geeft mij een rustig gevoel dat alles af en in huis is. maar de baby mag nog wel 9 weekjes blijven zitten hoor!

Hier ook eigenlijk alles af..al een paar weken (tsja vakantie en aansluitend verlof, tijd over dus en ik houd niet van weekendklussen, heb ik de energie niet voor, dus in eerdere vakanties ook al wat gedaan)

Nu heb ik net maandag alles uit de kasten en bedjes getrokken en gesorteerd en vervoerd naar zolder (waar de wasmachine staat) en de eerste witte was hangt (jakkes wat nemen die hydrofiele doeken veel ruimte aan de lijn) heb er ook nog wat eigen witte shirts bij gedaan.
Dus langzaamaan begonnen met wassen..
De sopdoek komt er elke 1 a 2 weken met de rest van de bovenverdieping door. Al moet ik zeggen dat we door de vakantie wat achterlopen..komt wel weer goed als manlief weer werkt.

heb lekkere zwitsal kasthangers gekocht en zo hoop ik dat het straks lekker ruikt..(er is 1 kastje dat stinkt erg bizar, zitten luiers en zaten hydrofiele doeken en andere nieuwe dingen in, hoop dat de lucht van de nieuwe dingen komt, snap er niets van, is sinds we het vulden) nog een reden voor mij om nu toch de was te gaan doen

hier ook alles af, mandag worden de laatste dingen gehaald door mijn moeder zoals lakentjes en die doet ze als het goed is ook direct even wassen :)
altijd mooi mee genomen!
Nadat ik in het zkh heb gelegen hebben we alles aangeschaft zodat we dat nog samen konden doen en in redelijke rust!!!
Maar een fijn gevoel dat alles af is laat de kleine maar komen´.

ook hier is het kamertje min of meer af!!! een paar kleine spulletjes halen en iets leuks voor aan de wand. in mijn verlof ga ik me bezig houden met wassen en soppen.

als ik in het kamertje sta, vind ik het zo spannend dat daar straks echt een baby tje ligt....kan niet wachten!

Stinklucht opgelost...was het mandje waar ik de luiers in had gestopt..mandje weggegooid en vervangen door iets anders, kastje openstaan en nu maar hopen dat de lucht er weer uit trekt

by ons is ook alles klaar gelukkig m,n man hadt 4 weken vakantie die heeft eerst de zolder afgemaakt toen konde de spullen er heen van het kamertje waar m,n zoontje nu slaapt die stond bomvol met spullen van de zolder toen de kamertje van m,n zoontje af gemaakt die slaapt er nu 2 weken toen spullen gewassen zelfs de wieg dus dat is ook klaar alles ligt gte wachten nu moet allen ons bed nog naar omhoog het geeft wel rust vindt ik hoor kyk gedurig om het hoekje als ik naar bed toe ga kyk ik er automatisch omdat m,n zoontje er eerst sliep nu maar wachten dat onze kleine wurm er in kan slapen zie er echt naar uit

Terug
Bovenaan