Kamertje al bijna klaar

We hebben het kamertje voor onze spruit al bijna af. Meubeltjes zijn opgebouwd en 1 muur is al lime-groen. Nu hoeven we alleen nog maar de aankleding te doen en dan zijn we al heerlijk klaar. Misschien een beetje vroeg met vrijdag 18 weken maar ik voel me er heerlijk bij. Hoef me nu niet meer in mijn hoofd af te vragen hoe het allemaal zal staan en gaat passen.. Wat is dit genieten wanneer je iedere keer het kamertje opkomt

Gr. Een gelukkige mama in spe..

He wat grappig wij willen ook lime groen doen. Jeetje je kamertje al bijna klaar en dan twijfel ik of het wel "slim" is dat we al het 1 en ander gekocht hebben.

Leuk joh, als het goed voelt moet je het gewoon doen. Ik kijk 's avonds als ik naar bed ga ook even in het toekomstige babykamer en droom dan even weg, over 5 maanden ligt daar ons kindje te slapen........

Nou heerlijk toch...?? Wij zijn net met de grote verbouwing begonnen..
Dakopbouw..daar worden 2 kamers gemaakt..en daar gaan de oudste 2 meiden slapen.
Dan mag onze jongste nu naar een ander kamertje en dan pas gaan we aan de baby kamer beginnen..
Ik wou nu al dat alles af was!!

He gaaf! Heerlijk joh, geniet er maar van! Ik heb bij mn vorige zwschappen ook uren doorgebracht, dromend in het kamertje (al dan niet met tranen in mn ogen haha). Nu zijn we net verhuisd en nog volop in de rommel dus een babykamer moet nog gecreeerd worden..We wilden een extra kamertje maken maar de oudste twee meiden slapen nu samen en dat bevalt zo goed dat ik het misschien maar zo laat.. Dus dan krijgen de meiden een riante kamer samen en de baby ook een grote kamer..En we hebben nog een zolder voor als de meiden toch apart willen.
Kortom: nog genoeg te doen!
Veel plezier allemaal met het maken van een mooie babykamer!
Liefs, mvtwee

Heerlijk toch.Ik heb het bedje,commode en stoel om in te voeden inmiddels staan, de rest moet ik nog gezellig aankleden.We hadden 1 muur rood.Maar die andere wordt roze als het een meid wordt (de muur) en bij een jongen laat ik het wit,dat is nu zo.
Ik kan ook al lekker wegdromen op dat kamertje heerlijk gewoon! doe het elke dag wel ff..ff neuzen tussen alles wat ik al gekocht heb enz heerlijk!!

GENIETEN DUS !

liefs nice

Gisteren behang opgehaald, en m'n vriend staat op dit moment de kast in elkaar te zetten (eerste meubeltje dat in elkaar wordt gezet). Volgend weekend behang tegen de muren, en het is alsnog geen blauw geworden (zal je altijd zien, dat het anders wordt dan je in gedachten had). Ondertussen zijn we erachter dat het thema schaapjes wordt, dus er zijn al aardig wat schaap-prulletjes ingeslagen haha. Hoe ver je ook bent in de zwangerschap, het is gewoon altijd leuk om ermee bezig te kunnen zijn.

Leuk zeg, nu kun je lekker genieten! Wij gaan eerst ons huis nog verbouwen (beneden), uitbouw aan de achterkant en hele andere indeling. Keuken wordt ook verplaatst. Dus dat wordt nog leuk, we hebben in ieder geval een deadline nu haha!

Terug
Bovenaan