kamertje is bijna klaar!!!!

Hee meiden,

Vorige week kwamen wij toevallig een hele mooie babykamer tegen. Het was het showmodel, dus we hebben het kamertje vandaag opgehaald en neergezet. Het is dus al helemaal een babykamer. Alle meubeltjes staan erin, dus nu echt bijna klaar!!!
Het is zóó mooi geworden!!!! Ik heb helemaal zin in mei, als onze kleine jongen in zijn nieuwe ledikantje mag liggen. Leuk leuk leuk!!
Opeens gaat het allemaal snel... We zijn al over de helft van de zwangerschap.
Wat hebben jullie al gedaan en wat moet er nog gebeuren??
Liefs Chantal

wij moeten alles nog doen mijn vriend heeft volgende week vrij dan gaat hij aan de zolder beginnen daar gaat ons zoontje slapen babykamer hoeft alleen even geverfd te worden maar zolder is heel veel werk moet een hele kamer van gemaakt worden

Mijn opa heeft de babykamer gemaakt. Super blij mee. Die staat sinds vorige week op zn plek en nu de verf dampen goed uit laten werken... Ik vind dat ook zo mooi om af en toe ff te kijken... We hebbem n checklist en gaan nu elke maand ff babyshoppen... Zooo leuk he!
Kan nie wachten tot ons meiske erin kan slapen!

Xxx kim

Fijn gevoel he, om het af te hebben?
Wij hebben zelf nog niets gedaan :) Omdat we ook nog niet echt weten wat we willen. Onze oudste is nog niet zo groot (net 1 geworden) en we gaan waarschijnlijk pas een aantal maanden na de baby geboren is hem overleggen naar een andere kamer....
Geniet er van! Ik ging bij de eerste telkens even kijken toen het kamertje net klaar was ;-)

wij hebben nog niks gedaan, we zijn 2 maanden geleden verhuisd en hebben nog een logéé in de babykamer. die gaat er komende week uit, dus dan kunnen we rustig aan beginnen met behangen en verven. verder hoeft er niks te gebeuren, we moeten alleen nog een nieuw bedje kopen voor onze oudste en dan gaan het ledikant en commode naar de babykamer.

Wij zijn nu bezig. De afgelopen dagen bezig geweest met schilderen. Nu nog een paar kleine dingen en dan kunnen het ledikant en de commode en de kast erin. Dus ik hoop het vandaag af te krijgen. Dan kan ik gaan inrichten met alle spulletjes die ik al heb gekregen. Dat is echt super veel. Kleertjes en knuffeltjes en speelgoed en zo dus nog genoeg te doen.

wij zijn ook te druk met de kamer van de oudste: zij gaat naar zolder, de middelste naar de kamer van oudste dochter. we moeten even kijken hoeveel tijd we na de verbouwing van de zolder over hebben, want we laten de tuin ook doen en daar moet manlief ook wat voorwerk voor verrichten.

De babykamer heeft nu een bloemenbehang waar je niet omheen kunt, met paarse, blauwe en gele bloemen. Niet echt jongensachtig dus, vandaar dat ik wel graag een ander behangetje wil. de rest van de spullen hebben we nog..

Terug
Bovenaan