kamertje klaar!

yess eindelijk hebben we de babykamer klaar! we hebben de meubels op z'n plek gezet en komende week ga ik beginnen met spullen uitzoeken.

op hetzelfde moment dat we het ledikant hadden neer gezet, ging de deurbel. daar was m'n kraampakket ook nog! gelijk op gemaakt natuurlijk en werd een beetje nerveus van al die 'ziekenhuisachtige spullen' die erin zitten. maar goed, een hele zorg minder dat de kamer klaar is, en ik heb ook eindelijk de kinderwagen gevonden op marktplaats die ik graag wil! heb voor een bordeauxrode bugaboo gekozen, en hij is nog betaalbaar ook! ik ga hem komende week ophalen dus heb ik dat ook weer binnen. nou ik zal maar eens naar m'n aanrecht, ben druk bezig met taarten bakken want we vieren mijn 26ste verjaardag dit weekend.

iedereen veel geluk in het derde en laatste trimester!

fijn dat alles klaar is
ik zal ook blij zijn als alles hier af is heb vandaag de verf gehaald voor de babykamer was toevallig in de aanbieding scheelde toch best wat
dus hopen dat ik snel aan de slag kan

Lekker nestje bouwen.... ;-)

Ik heb vorige week het verfwerk op het kozijn van de kamer van oudste dochter verpest. Ik wil alleen met verf op waterbasis verven, omdat andere verf schadelijk kan zijn, maar die verf op waterbasis pakt niet goed op het hout van de kozijnen... zucht... Nu moet alles nóg een keer geschuurd worden en in de verf, hopen dat het dan wel goed komt...

Terug
Bovenaan