kamertje voor onze kleine meid

A

Anoniem

Guest
het kamertje voor onze kleine meid, begint nu echt ergens op te lijken. het schilderwerk is af, nu word de kamer morgen behangen en  dan kan de vloer erin....................enne ik kan natuurlijk niet wachten om het in te richten, alleen is de kommode er nog niet, en we willen eerst mijn eigen wiegje (en die moet nog worden opgeknapt)  later komt er pas een ledikant.

kuzz lau

Ooooo, wat lijkt me dat allemaal heerlijk...............
Onze zolder is nog niet klaar, dus daar moet ik nog op wachten voordat ik EINDELIJK met ons kamertje kan beginnen, MAAR MIJN HANDEN KRIEBELEN ZO!!!!!!!!!!!!!!
Dus ik heb vandaag de hal onder handen genomen en ruimte gemaakt om de dubbele kinderwagen weer een plekje te geven. Mijn gewone kinderwagen komt in de kamer, die is toch erg groot.

Heb ik tenminste ook al wat gedaan!
Welke kleuren hebben jullie voor de kinderkamer??
En wat voor wieg?? Gezellig is zo'n wiegje he????? Die van ons is net helemaal opgeknapt, dus ik kan hem er zo weer neer zetten.

Liefs Hilma

de kleuren van de kamer zijn: grijs (plinten en raam, deur kozijn) (de deur zelf) licht grijs.  oud rose (de balken en de verwarming) de muren worden behangen (wit behang, lijkt granol) en er komt een eiken laminaat vloer in.

de kommode die nog niet binnen is (hahahhahhah) is wit, (en er komt als ons meisje uit de wieg is gegroeit, een wit ledikantje) maar eerst dus de oude wieg waar mn zus ik en mn broer ook in hebben gelegen. (dat is zo'n ouderwetse rieten wieg) die moet wel opnieuw bekleed worden, is nu een beetje vergeelt (hahhahahahhahahha)

in mijn gedachte heb ik de kamer al 10x ingericht!!!!!!!!!!!!!

maare het gaat allemaal ook erg snel! ben al ruim  23 wkn !!!  ( het aftellen is al begonnen hier!!!!!!!!!)

kuzz lau

Hee Lautje,
Wat gaaf is het allemaal toch he. En wat gaat de tijd nu toch allemaal snel.
Ik zit ook in mijn hoofd het kamertje al 100 keer in te richten en als ik het aan ons eendje in de buik vraag schopt hij/zij haha. Heerlijk gewoon.
Onze kamer is deze week behangen en eind aug. komt het kamertje. Veel succes verder.
Groetjes

O nee, je/ jullie zijn echt niet de enige!!!!   Mijn handen kriebelen zo!!!!!!
Volgens mij wordt het ook een heel leuk kamertje. En wij hebben ook zo'n oude rieten wieg. Ik heb er ook in gelegen, evenals mijn broertje en zusje, en mijn 3 neven ook. Wij hebben hem helemaal creme gespoten, want deze was ook erg vergeeld........Ik heb er bij onze vierde net weer een nieuwe bekleding voor genaaid, ook lief creme met broderie, heel romanticsh en lief.
Ik weet nog niet welke kleuren ik op de babykamer moet doen, hij grenst d.m.v. een boog aan het kamertje van onze dochter, en die is natuurlijk rose met lila. Op beide kamertjes zit een klein raam, in de voorgevel, en daar zitten bamboe rolgordijnen voor. Ik moet voor beide kamertjes nog overgordijnen naaien, maar weet dus niet wat.......

Ik kijk dus nog lekker verder en snuffel lekker door....

Kus Hilma.

Terug
Bovenaan