Kamertje zo goed als klaar!!!

Hier is het kamertje voor de kleine bijna klaar. Alleen nog een nachtlampje en een paar schilderijtjes ophangen en dan is het echt af. Verder er nog voor zorgen dat alle kleertjes gewassen en wel de kast in gaan. Bedje moet nog opgemaakt worden, maar als de kleine besluit om eerder te komen dan kan dat maar liever nog ff wachten tot de 37 weken sowieso.

Groetjes Jojanneke

Leuk leuk! Hier ook hey grote deel al af... Omdat ik de boel nog n paar weken wil laten luchten ivm verflucht ga ik over n week of 2 beginnen met kleertjes en andere dingen erin te doen...

O het komt steeds dichter bij! Zooo leuk!

Xxx

Leuk leuk! Hier ook hey grote deel al af... Omdat ik de boel nog n paar weken wil laten luchten ivm verflucht ga ik over n week of 2 beginnen met kleertjes en andere dingen erin te doen...

O het komt steeds dichter bij! Zooo leuk!

Xxx

Hier is manlief druk met de zolder, voor de oudste. dan moet de oudste verhuizen en de nu nog jongste naar de kamer van de oudste. en dan het bloemetjesbehang eraf halen om het eens om te toveren in een jongenskamer. Nog leuke suggesties? Ik ben helemaal geen jongetjes gewend :)

Wat is iedereen al bedrijvig! :) Lekker hoor dat het af is!
Wij wachten nog even omdat onze eerste nog maar net 1 is...vind m nog zo klein om in n andere kamer te leggen (ligt best ver weg). Dus de baby blijft ws, nog even lekker bij ons op de kamer :)
Wel lastig, niks doen, terwijl ik wel de kriebels heb :D

Wij zijn nu druk bezig met de nieuwe kamer van onze zoon. Komend weekend de muren schilderen en dan kan ik de "nijntje dieren" op de muur gaan schilderen. Als hij op zijn nieuwe kamer slaapt, kunnen we met de babykamer opknappen beginnen.

Frummelvol.3 als je een thema wilt kun je misschien kun je iets terug laten komen van de gordijnen of beddengoed. Of leuke, stoere schilderijtjes ophangen.

Terug
Bovenaan