Kamertje

Yes!!! Vrijdagmiddag wordt het kamertje geleverd.
Die hadden we alvast besteld in verband met de lange levertijden, en nu komt het al. Zaterdag gaan we de laatste hand leggen aan de babykamer en dan kunnen we volgend weekend de meubeltjes in elkaar zetten en het kamertje inrichten.
En dat is maar goed ook, want ik heb al zoveel spullen dat het wel handig is als alles dadelijk de kasten in kan.
Dus zo als het er nu naar uitziet ben ik eind oktober gewoon al klaar. Dan kan ik op mijn gemak de laaste spulletjes enzo gaan shoppen!!!
Heerlijk hoor!! Voel me al echt helemaal zwanger. Sinds zaterdag kan ook mijn broeken niet meer aan haha!! Dus dat helpt ook wel mee.

Hoe gaat het bij jullie? Zijn jullie ook al zo lekker aan het rommelen?

Liefs Sonja

Hihi, jij bent lekker snel!! Wel een lekker gevoel. Nee, hier nog niet begonnen. we moeten eerst nog wachten tot de timmerman de inbouwkast heeft gemaakt. dan kunnen we babykleren gaan wassen en in de kast leggen. Verder hebben we alles al, dus hier word verder niet zoveel gekocht.....

Wij hebben wel alle plannen klaar, maar gaan er pas in januari mee beginnen. (mijn hele inboedel wordt vervangen, een kast gemaakt in de babykamer, nieuwe vloer woonkamer, alles opnieuw geverft) Aangezien mijn man zelf gouden handjes heeft, verwachten we dat het binnen 2 weken helemaal klaar is.. Dus dan ben ik 25 weken. Ik wil de kinderwagen pas kopen als we weten wat het wordt en daarnaast een nieuw ledikant en commode. Maar alles is al wel in kleur uitgedacht, dus ik "rommel" in mijn hoofd en de uitvoering komt later, hihii.

Ik heb wel alvast een wiegje gekocht. (voor de positieve test trouwens, wist gewoon zeker dat ik zw was)

Toen heb ik bij de Aldi nog van die muurstickers gevonden. De kleine komt eerst bij mij in de kame slapen en als het dan tijd is. (ligt aan kind en aan mijzelf) Gaat de kleine verhuizen na de kamer van mijn zoon die dan 3 jaar oud is.

Denk dat ik dan pas de kinderkamer echt ga doen als ze allebij daar liggen te slapen, wordt het dan echt een jongens kamer? of moet er een mix komen?

Rest van de spullen heb ik nog van mijn zoon dus veel shoppen en in elkaar bouwen zit er niet in.

Ik ben nog helemaal niet begonnen aan de babykamer. Mijn dochter blijft in haar eigen kamer, ze krijgt alleen een nieuw bed. Dus het ledikantje en de commode kunnen naar de nieuwe babykamer. Daar beginnen we in het nieuwe jaar denk ik aan, dan weten we misschien ook wel wat het wordt.

Ik kon niet wachten en heb het wiegje toch in elkaar gezet.... *oeps*... Mooi is hij iig wel...

Helaas had ik de wieg hoofd dingen.. tja hoe heten ze.. dat de kleintjes niet hun hoofd stoten verkocht.. Ze waren zelfs nog van mijzelf geweest hoe stom kan je zijn?? tenmiste volgens mij die ook... had er namelijk meerdere. Dus die moet ik nog kopen of nog zoeken in de schuur...

Dan kan ik gelijk de andere kleertjes zoeken. Zucht al die kleine kleertjes weer...

Terug
Bovenaan