kamertje

we hadden voordat we op vakantie gingen een overeenkomst gesloten om een dakkapel te laten plaatsen, zodat antonio ook een eigen kamer heeft maar nu bij terugkomst blijkt het bedrijf faiiliet te zijn. echt balen. kan weer helemaal opnieuw beginnen met offertes opvragen want had alles al weggegooid. hebben vergunning ook al binnen. mijn man wil het iegenlijk niet maar ik wil antonio graag een eigen kamer geven, we hebben nl een kamer over op zolder maar er zit geen raam in. zie het niet zitten om 2 kids op 1 kamer te zetten, wete het ene luxeprobleem maar wil zo graag hem een eigen plekje geven, zou ook niet weten wie er samen op 1 kamer moeten. we hebben zeg maar 1 kamer over waar er 2 zouden kunnen maar ja de baby met 1 van de nadere 3 werkt volgens mij niet., de oudste heeft toch zijn eigen plek nodig zeker nu hij naar groep 5 gaat en huiswerk mee gaat krijgen. de damens samen zou kunnen maar ze zijn heel verschillend. ach hoop maar dat we iemand vinden voor hetzelfde geld wat we er voor over hebben die het kan gaan plaatsen.

Hoop dat je snel een goede offerte kunt vinden. Balen zeg dat ze failliet zijn. Snap wel dat je elk kind zijn eigen kamer wil geven. Heel veel succes en als de vergunning er toch al is zou ik even doorzetten.

Wat balen, zeg! Hopelijk vind je een ander geschikt bedrijf. Ik snap heel goed dat je Antonio graag een eigen kamertje wil kunnen geven. Als die mogelijkheid er is, is dat toch ook fijn voor alle kinderen?

Succes met je zoektocht.

Gr Ingrid

Hoi,
Dat is idd balen ja,,
Wij hebben boven 4 slaapkamers, maar 2 zitten nog samen, maar wij gaan nu ook een tussenmuur plaatsen, vind het toch fijner als ze idd een eigen kamer hebben!
Gelukkig kan mn man alles zelf (is z´n werk) dus dat scheelt enorm!
Hopelijk vind je een goede betaalbare oplossing!
Weet je, als je twijfeld kun je zo iemand ook referenties vragen!

Succes ermee

Terug
Bovenaan