Kamertjes...

Van de week zijn alle spullen binnen gekomen, wat een heerlijk gevoel! '
Box en kinderwagen in de woonkamer en boven is het kamertje bijna helemaal af.. alleen nog wat inrichtingsdingen... ik riep eerst ga de spulletjes en kleertjes pas tijdens mijn verlof wassen en inrichten maar kan het toch niet laten...

Hoe gaat het met de andere kamertjes??

Kussies Laurie

hier is de kamer ook bijna klaar, nog wat kleine dingen. de baby komt bij mijn dochter op de kamer. ze heeft een erg grote kamer en die hebben we nu in 2 gedeeld door middel van een kast. de muren waren al fris groen en daar hebben we rood accenten aan toegevoegd. twijfelde eerst of het wel kon maar het staat erg vrolijk.

Hier is de kamer behangen en geverft en a.s. donderdag komen de spulletjes binnen.

Kan echt niet wachten om alles in te richten. Gister de laatste kleertjes gewassen dus laat die spullen maar komen :)

Onze babykamer is één groot drama!!! Begin augustus besteld, bel ik om af te spreken voor levering zijn ze de bon kwijt. Nu kunnen ze bijna niets leveren. Ik hoop dat het ledikant en de commode nog op tijd komen. De kinderwagen gaan wij volgende week ophalen.

Onze babykamer is af! en ook al ingericht.. enige wat ik nog doen moet is de lakens strijken en het bedje opmaken.. kinderwagen+maxi cosi komen in December maar voor de rest ben ik er helemaal klaar voor ;)

Hier is alles ook al klaar de kleine moet bij ons op de kamer omdat we maar 1 slaapkamer hebben. Dus we hoefden niet veel te klussen alleen alles proberen een plekje te geven en dat is gelukkig gelukt. Alles is ook gewassen maar nou dacht ik ik zal nog maar niet het bedje opmaken want misschien is het dan alweer stoffig als de kleine komt of ben ik nu heel erg?

Terug
Bovenaan