Kampeer tips gevraagd!

Hoi dames,

Vorig jaar hebben we al gekampeerd met onze zoon. Toen was hij 6 maanden dus kon je hem nog makkelijk ergens neerleggen, en klaar! Nu is hij anderhalf, en iets bewerkelijker! Hij loopt nog niet. Dat is in dit geval weer een voordeeltje.

Wie heeft er tips? Bijv voor een kinderstoel, bedje e.d? Ik heb zelf wel ideeen maar misschien hebben jullie jaren ervaring en goede tips!

iedereen alvast een fijne vakantie!!!

Groetjes Liff
 
hoi liff,

ik heb geen ervaring met kamperen en kleine kinderen.
lijkt me wel spannend hoor.

ik zal wel proberen zoveel mogelijk spulletjes zelf mee te nemen van je zoontje, zodat hij zich 'thuis voelt. wij gaan altijd in een huisje zitten en dat gaat goed met onze dochter (21 maanden, billenschuiver en niet lopen).

fijne vakantie alvast.
wanneer ga je ?
 
Hoi mama van Esmee,

We gaan aankomende maandag. Wij camperen al jaren, en vorig jaar ging het ook perfect. Dus maak me niet zoveel zorgen hoor. Hij heeft een deryan tentje om in te slapen, die gebruiken wij ook altijd als campingbedje, dus daar is hij aan gewend. Er gaan een paar speelgoedjes mee en zijn knuffie natuurlijk. Verder een bus nurtilon melk, voor de zekerheid, en een pak luiers. We hebben een reis badje, dan hoeft hij in ieder geval niet onder een vreemde douche. Nou nog hopen op goed weer,

Groetjes
 
Hoi,
Wij gaan over 2 weken ook kamperen met onze twee kids.
de oudste is 4 jaar dus dat komt vast goed.
De jongste is 8 maanden.
Je kan het campingbedje eventueel ook als box gebruiken of anders een groot kleed om op te spelen.
Soms heb je nieuwe toiletgebouwen met speciaal kindersanitair waarin je je kindje gewoon in bad kan doen.
Verder inderdaad vertrouwde dingen meenemen zoals knuffels en speelgoed.
Wij hebben een kinderstoel die je kan inklappen en dus makkelijk meeneemt. Bij ikea verkopen ze ook hele simpele kinderstoelen die je makkelijk meeneemt.
Misschien een parasol om uit de zon te komen.