kampeerbedje

We willen zo'n vouwbedje kopen voor ons dochtertje van 6 maanden (weegt 8 kilo) heeft er iemand goede ervaringen met een bepaald bedje? Welke raden jullie aan?
 
Op zich maakt het niet zo heel veel uit als je maar kijkt dat het stevig genoeg is.
Verder heb je bedjes ook met rits voor als de kleine wat ouder is en zelf eruit kan dan hoef je niet te tillen. Kijk allen dat je nog een extra matrasje koopt omdat het anders te hard is.
Wij heeb eergisteren van prenatal voor 60 euro gekocht maar mijn dochter heeft al   met 3,5 maanden in een van mijn schoonzus geslapen zonder probleem.
succes
 
hoi
ik heb er van de week een gekocht bij de etos.voor 39 euro en 1000 airmiles,of 49 euro.
een leuk,mooi bedje,inclusief matrasje(maar dat is altijd denk ik)
groetjes kari
 
meestal maakt het niet zoveel uit, zijn ook allemaal rond dezelfde prijs (ong. 50 europ als ik het me goed herinner ...is al weer even geleden) maar soms moet je nog wel even een extra matrasje erbij komen omdat degene die erbij zit erg dun is, kosten meen ik ongeveer 10 euro

kijk ook even of je hem even kan in en uitklappen in de winkel, want sommige gaan niet zo makkelijk (helaas eigen ervaring, hebben het bedje maar geruild en een simpele gekocht die ws net zo lekker ligt)

yvonne
 
hi,

inderdaad even zoeken naar welk model handig inklapt. we hebben er een die heel klein opvouwt, tot een soort rechthoek van 80 cm hoog. wij hebben er een via marktplaats gekocht (voor 12,50)  en bij de Prenatal een nieuw matrasje.
super handig om mee te nemen als je een dagje naar oma en opa gaat, of in een hotel gaat overnachten.
met die rits vonden we geen goed idee. het is een prettiger idee dat het gelijk een soort box is, waar hij niet uit kan kruipen zonder dat we er zicht op hebben.

miep36
 
Hoi,

Als je hem veel gaat gebruiken zou ik toch een wat steviger exemplaar kopen. En niet eentje voor een paar tientjes bij de bouwmarkt. Anders voldoet een goedkope prima. Wij hebben er een van het eigen merk van Duimeland, kostte 50 euro en is een erg stevig ding, wat al vaak in-en uitgeklapt is. Maar je weet zef het beste hoeveel je een reisbed gaat gebruiken.
Groetjes inda
 
Dat ben ik met je eens. In de 4 jaar dat we Marielle nu hebben zouden wel welgeteld 2 keer ofzo ervan gebruik hebben gemaakt (maar toen hadden we er geen, leenden we die van familie). Dus voldoet een simpele voor mij.  
 
Terug
Bovenaan