Kampeervakantie in Nederland

Hoi,

Wij hebben vorig jaar  met onze kinderen  (2 en 3 jaar) gekampeerd op een boerderijcamping in Lemelerveld.
Dit is erg goed bevallen!!

Ik ben benieuwd of iemand nog een leuke (boerderij)camping weet in Nederland welke geschikt is voor kleine kinderen.
Ik lees graag jullie ervaringen.

Groetjes Grietje
 
In een heel ver verleden (ong. 18jr geleden) heb ik jaren met mijn ouders gekampeerd bij de boer in Friesland. Het was een camping van de SVR (stichting vrije recreatie).
Mijn broertje en ik waren toen een jaar of 10. We mochten lekker in de stal kijken, spelen in de hooizolder, mee op de trekker enz. Een paar boerderijen verderop verse melk halen, geboorte van een kalfje gezien, lammetjes de fles geven enzovoorts.
Het bedrijf is inmiddels overgenomen door een zoon en ik heb geen idee of ze nog steeds de camping hebben. Het is in Rotstergaast, vlak bij Heereveen.
Jaaa.... ik heb snel even op internet gekeken. Hier is de link. Misschien vinden jullie nog wel meer leuke campings op de VeKaBo site.
Veel plezier met het voorbereiden van de vakantie!!
 
Nog een leuke camping: 'de wije werelt' in Otterlo. Echt heel kindvriendelijk, veel speeltuintjes, echt gecentreerd, zodat je vanaf je tent/caravan het toezicht kunt hebben. Op één veld meerdere speeltuintjes.
Hele mooie omgeving.
 
Terug
Bovenaan