kampeervakantie

Hoi hoi,

wie weet er een leuke camping in Zuid Frankrijk wat erg geschikt is voor kinderen van (in ons geval) 3 jaar. Animatie in nederlands, mooie zwembad met glijbanen, leuk speelterrein? (geen diso en dat soort herrie ;))
Ik hoop dat iemand tips heeft.

groetjes Mellow
 
bij frejus heb je colombiers en la bastiane. beiden geschikt voor peuters en ook het strand / zee bij st. aygulf (paar km van frejus) is zeer geschikt. wel druk in het hoogseizoen, maar in het naseizoen perfect. wil je meer weten, mail me maar.
groetjes
 
Wij zijn vorig jaar in de Ardeche geweest bij Camping Le Pomier (Vacansoleil). Het speeltuintje is al wat ouder, maar onze dochter (die toen 1,5 was) vond het geweldig en ook het zoontje van onze campingburen (toen 3) vond het geweldig. Verder waren we zeer tevreden over het zwembad met kinderbad. Onze dochter was nog een beetje te jong voor animatie en we waren er buiten het hoogseizoen, maar het wordt wel geboden. Ook heb je er een pannenkoekhuis en een kinderboerderij. En het fijne is dat het personeel grotendeels uit Nederland of Belgie komt. Dat praat wel zo makkelijk als je net als ons nauwelijks Frans spreekt. Wat wel een nadeel was: de camping is nogal heuvelachtig en dat was voor mij niet zo leuk (ik was toen al aardig ver zwanger van de 2de en erg snel moe). We hebben daarom onze dochter telkens met de buggy de camping over gereden.
Mijn ouders en zus waren weer zeer tevreden over Les deux alps (weet niet of ik dat helemaal goed heb geschreven) in de Dordogne. De kids van mijn zus waren toen 3 en 5 en er was vanalles voor ze te doen. Zij waren er wel in het hoogseizoen.
Succes met zoeken!
 
Terug
Bovenaan