kamperen met baby's

A

Anoniem

Guest
Heeft één van jullie misschien ervaring met kamperen met baby's.
Wij kunnen namelijk niet zoveel beginnen deze zomer, aangezien mijn man een dubbele baan heeft en niet van beide banen tegelijkertijd vakantie.
Nu zit ik er dus aan te denken om ergens op de Veluwe te gaan staan, zodat mijn man makkelijk naar zijn werk kan gaan en wij toch wat vakantie hebben.
Nou ben ik alleen bang dat het met deze warmte zo warm is in een tent. Heeft één van jullie hier ervaring mee? Hoe sliepen jullie kleintjes? Kwamen ze ook aan hun ochtend- & middagslaapje als het zo warm is?

Ik hoop dat jullie ervaring hebben, want het lijkt me op zich wel lekker om even weg te kunnen.

Groetjes,
Geeske

hoi
ik heb niet echt tips maar mischien dat je in een stacaravan kan die airco heeft dan hebben ze als ze slapen niet zoveel last avn de warrmte ???

hoi hoi,

Kamperen met een baby gaat prima. Een klein kind past zich verbluffend goed aan aan de warmte en houdt zich dan wat rustiger dan anders. Kunnen wij als volwassenen nog wat van leren! Uiteraard wel belangrijk om je kind genoeg te laten drinken uiteraard.
Mijn ervaring is dat onze oudste het gewledig vond, hij was toen 7 maanden toen we de eerste keer gingen kamperen. het was bloedheet, en we sliepen in een tent.
Campingbedje mee en heel vaak sliep hij naast de tent overdag om een middagdutje te doen, of lekker op een deken in het gras in de schaduw. Overdag in de tent was het te heet, vandaar. Lukt allemaal prima, gewoon creatief zijn en verplaats   je in je kind.

Het was erg warm die vakantie in Kroatie, maar het is ons erg goed bevallen.
Driemaal raden hoe wij dit jaar op vakantie gaan met 2 kleine kinderen....?

Groetjes, Misja (35)
Mama van Thijmen (3,5) en Marten (8 mnd)

Terug
Bovenaan