Hoi!
Wij zijn vorig jaar ook gaan kamperen met ons zoontje van toen 10 maanden, het was geweldig! Wij hadden ook een caravan, inderdaad het campingbedje op de plek van het tweede bed, klamboe mee en slapen ging prima. Dit jaar laten we het grote lompe campingbed echter thuis en nemen we een slaaptentje mee (van Deryan) echt een uitkomst, veel kleiner en lichter om mee te nemen! Wat ik het allerfijnste vond, was dat ik bij Ikea voor ongeveer 15 Euro een kinderstoel had gekocht (wit kunstof kuipstoeltje met metalen poten die je eruit kunt klikken als tentstokken). Dat stoeltje ging overal mee naar toe, het weegt niks en is klein als de poten eruit zijn. Ook als je een keer een avondje uit eten wilt ofzo, gewoon meenemen want zeker in het buitenland zijn de kinderstoelen in restaurants niet vanzelfsprekend en vaak onveilig!
Verder als je naar t buitenland gaat, zorgen voor een goede reisapotheek, voldoende opvolgmelk (poeder) en als je kindje het eet, potjes babyvoeding. Die smaken echt anders als je er al aan kunt komen.
En vergeet vooral niet je kindje op tijd in je paspoort bij te schrijven!
Het "allerbelangrijkste": je camera! Ik geniet nog vaak na van deze bijzondere vakantie als ik de foto's terugkijk!
Veel vakantie plezier!