Kamperen met vouwwagen en 2 kinderen

Wij gaan binnenkort kamperen met onze vouwwagen. Hierin zitten  twee                      
2-persoonsbedden. In het ene bed slapen mijn man en ik, maar we zitten met het probleem wat te doen met onze 2 dochters.
Onze oudste is dan 2,5 en de jongste 9 maanden. Zij is te groot om in een reiswieg te slapen.   De oudste kan wel alleen in het 2-persoonsbed, maar wat doen we met de jongste ?
We hebben wel aan een  campingbedje gedacht, maar weten niet goed waar deze neer te zetten. Tussen de bedden in wordt erg krap en in de voortent lijkt ons ook niet handig.
Heeft iemand hier tips voor ?

groetjes
Melanie
 
De kleinste is te jong om in het grote bed te slapen, dus dan toch maar een campingbedje in het midden denk ik. Of je laat de oudste bij jullie slapen en dan zet je het campingbedje op de plank van vouwwagen (en dan haal je daar dus het matras weg; dat kan tenminste bij die van ons zo).
 
hoi,

wij hebben een soort zitje in de vouwwagen en aan beide kanten daarvan een tweepersoonsbed. we doen de tafel naar beneden en het campingbedje zetten we dan dwars over het zitje heen. maar ik weet niet of zoiets voor jullie mogelijk is, want misschien heb je wel een ander model vouwwagen.

groetjes
 
we hebben het uitgeprobeerd.de oudste (3) heeft in het ondertentje geslapen.we hebben voor de jongste (net 1)op een slaapplaats het matras weggehaald en toen het campingbed op de slaapplaats. dit ging buitengewoon goed. ze hebben beiden goed geslapen
 
hoi

Bedankt voor jullie reacties, we gaan de tips combineren.
Afgelopen weekend hebben we de vouwwagen opgezet en we gaan het campingbedje dit jaar overdwars zetten. Onze oudste dochter kan dan in het andere bed slapen.
Voor een ondertentje vinden we haar nog even te klein (ze is net 2 jaar), maar dat gaan we volgend jaar uitproberen.

Groetjes
Melanie
 
Terug
Bovenaan