Kampioen "poep schieten"

Hoi allemaal,

Ja, het is niet zo'n lekker onderwerp, maar ik moet het toch even kwijt. Mijn dochter is voor mij "kampioen poep schieten".
Ze had daarstraks een poepluier, dus die ga ik verschonen. Ik doe de luier los en mevrouw gaat gezellig door met poepen. Ze stopte, dus ik denk dat ze klaar is met poepen. Ik netjes haar billetjes schoon maken, komt er ineens een straal poep uit waar je "u" tegen zegt . Ze heeft het gepresteerd om vanaf de commode bijna de muur te raken (het scheelde een centimeter). Dat is toch wel zo'n 1,5 meter. Gelukkig ligt er geen vloerbedekking, maar laminaat in haar kamer.

Ik zei het al, geen lekker onderwerp, maar ik wilde het even kwijt.

Groetjes, Marieke

wahahhaha ik lachte me rot is toch iets waar je je als moeder rot om lacht ...tenminste ik wel zo ken ik er ook een ook niet smakelijk maar mijn zoontje heeft nogal moeite met poepen en ik moet hem dus ook met de termometer helpen je kent het vast wel ....ik doe dat ding in zn gat en meneer laat een windddddd mijn hemel je wil niet weten ook denk ik als ik het gemeten had zeker een meter verder lag de thermometer tegen het kussen op de bank aan .....is niet smakelijk ik weet het maar wel enorm lachuh als je dat ziet

groetjes en liefs een mede poep mamavanTimo en Renzo

hahahahahahahaha ja, de kleintjes houden er geen rekening mee dat jij de luier opendoet! Die gaan gewoon vrolijk door. Vaak als je de billetjes schoonmaakt stimuleer je ook dat ze weer gaan poepen, dat merk ik tenminste bij Sanne. Ach, ik kan er ook altijd wel om lachen :)

Groetjes, Tess.

In eerst instantie was ik er niet zo blij mee dat ze het deed, maar even later kon ik er wel om lachen. Alleen jammer dat ik niet op tijd was weggestapt. Ze had mij namelijk ook geraakt.

Nadat ik Nikki eindelijk een luier om had gekregen en alles had schoongemaakt, dacht ik "eigenlijk was dit wel een foto waard". Maar ja, die gedachte kwam iets te laat.

Ik ben in ieder geval  blij dat Nikki het weer kwijt is. Je weet zelf wel hoe erg het is als het niet wil lukken

Terug
Bovenaan